Nou meiden, het eerste rose is alweer gesignaleerd...... Wat een rotstreek eigenlijk he? Was ik me er net een beetje bij aan het neerleggen dat het misschien niet meer voor ons is weg gelegd.....krijg je dit soort fratsen.... En ook al hou je jezelf voor dat het vast niet raak is, toch krijg je wel een sprankje hoop hoor.... Jammer genoeg is het hier loeidruk, waardoor we nog niet echt de tijd en ruimte hebben gehad om alles eens goed door te spreken... Ik hoop dat we daar na het weekend ff de tijd voor hebben... Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben...
Dat heb ik weer....zet het niet door.... Maar ja,....ook dat heb ik al een keertje gehad... Verstand op nul dus, en blik op oneindiggggg......
Jeetje San, wat een spanningen weer....zet alles een sgoed op een rijtje en wie weet komt de beeb dan vanzelf......
Hier ben je! Dacht al waar is ze nou gebleven? Ik hoop voor je dat alles toch goed komt meis. Ben benieuwd of het zich al heeft doorgezet! Liefs Britt
Neen hoor....nog steeds niks.... Gisteravond misselijk...maar ja...mijn zoon was jarig dus ik had nogal veel koffie gedronken... Vanmorgen ook weer misselijk...maar ja...dat komt vast van het glas wijn gisteravond.... En ik voel al wel wat krampjes, meer een soort druk eigenlijk...dus het zal vandaag we komen...denk ik... Temperatuur was 36,7...niet echt hoog voor mijn doen....maar ja...ik temp al een tijd niet meer dus heb ook niet echt inzuicht meer hoe en wat... (ik kan het bijna niet opbrengen om te hopen, want ik donder aldoor zo hard van mijn wolkje af....)
hahaha, begrijp ik, zoveel teleurtellingen.. maar dit is wel een lange cyclus vergeleken met de rest.
Ja inderdaad....en als je bedenkt dat ik me er net bij aan het neerleggen was dat het er waarschijnlijk niet meer van zou komen......zou ik dit echt een hele nare streek vinden als ik straks 'gewoon' ongi word....
jammer toch dat je lichaam toch altijd zo gemeen is tegen je. Heel veel succes, en hoop dat als je eindelijk durft te testen er een vette streep staat
Och, Sandra ik weet precies hoe je, je voelt. Testen alleen er al aan denken maakt je bang . Maar ondertussen wat gaat er door je heen toch hoop krijg je op deze manier. En tegelijkertijd ben je zo vreselijk bang van je wolkafgedondert te worden zoals je al schrijft. Als je test in huis hebt WHY NOT.? Dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Maar als je moet gaan kopen ff wachten dan maar hoe het zich verder ontwikkeld. Succes met je keuze san.. LIEK
ow san nog niks? spannend zeg! ik ken je gevoel hoor, hier loopt het ook anders dan anders.. je wilt niet hopen!
Ik moet ze kopen dus ik wacht nog ff...ik wilde ze bestellen hier op de site maar moest me inloggen etc...snapte er niks van..hahahha....is dat nieuw? De enige die ik heb liggen is een hele foute Romed-test... Weet niet of ik zo dapper ben hoor...