Ja hoor...ik ga voor de 9 maanden.... Nee serieus....ik ben veel te bang dat er veel te veel van maak.... Ik voel niks verder, alleen overtijd en af en toe wat misselijk... Dus ik ga toch nog maar ff wachten... Moest net bij hubbie wel ff huilen....beetje spanningen... 8-[
Huilen lucht altijd op. En gelukkig was hubbie in de buurt! Ik blijf voor je duimen, ook al duurt het 9 maanden!
Ja meis...niet te geloven he.... maar ja...ben al wel door de wol geverfd inmiddels... * mijn temp is niet hoog....dus dat zou een nee zijn... * Ik ben misselijk, maar dat kan net zo goed van de zenuwen zijn.... * spierpijn/trekkerig gevoel onderin mijn buik...teveel gedaan? * sjaggie...PMS? * erg opgeblazen buik....ongi-teken? * ik val flink af (2,5 in een week ) ...lijkt me niet dus? * absoluut geen zere boobies.... * maar dit keer dus ook geen flinke puist op mijn kin.... Maar ik durf niet te testen....dus ja....jullie zullen er even op moeten wachten......
haha, kan me voorstellen dat je niet durft!Maar op je (niet) symptomen moet je niet afgaan hoor! ieder mens is weer anders zwanger!Ik blijf duimen!
@ Lieve Sandra....je maakt het wel erg spannend he! Trek je het zelf nog wel? Blijf voor je duimen meis! Liefs en suc6! Marjo
Wat was vanmorgen je temp dan? Die lage temp is het enige wat tegenspreekt, de rest klinkt wel positief. Je zit nu op dag 33, dat heb je het hele jaar niet gehad. Maar je lichaam kan je altijd zó voor de gek houden. We wachten met je mee. duim duim duim
San nu is het al dag 33! en je cyclus is nog noiit zo lang geweest!Ik vind dat je nu echt moet gaan testen om ONS (hahahaha) uit de spanning te halen!
Hoi Sandra, lees hier altijd mee...moet nu écht ff wat kwijt; Tsjee..wat maak jij het spannend! Meid...als je er klaar voor bent kan je altijd testen...wens je heel veel succes! Liefs Nollie
Oow meid hier gaan de duimen voor je...... Wie weet heb je een mooie test in handen het is je zo gegund Liefssss
Geloof dat het toch wel tijd gaat worden om je en ons uit de onzekerheid te helpen. Je cyclus nog nooit zo lang geweest? pieuw, klinkt zeer goed Sandra. We supporten je er wel doorheen. LIEK
ik duim voor je meis. Het zou toch wel helemaal geweldig zijn als ik kon lezen dat je positief getest hebt. succes Liefs, Daan