Ow meid...volgens mij word je helemaal dol in je hoofd..wel/niet/wel/niet! Hoop dat je een fijn weekend hebt hoor! ennuh...maandagochtend is een mooie dag toch... Liefs Nollie
Sandra gewoon testen meis, je maakt jezelf geeeeek! Over je temp. Is die lage temp. voor jou een na de eisprong temp?Want als je altijd al een lage temp. heb kan ik me niet voorstellen dat je ivm zwangerschap opeens op 37.4 ofzo uitkomt.Die 'lagere'temp. hoort gewoon bij je.Ik ga es ff spieken bij FF, bij zwangerschapkaartjes!
Wat temp betreft....ik ga altijd van 36.3/36.4 vor mijn ei naar rond de 36.8/36.9 na mijn ei....als ie kelderde naar 36.5 dan was het einde verhaal... Ik zal morgen nog eens checken... Ik weet ff niet meer wie het nou opperde, maar ik vind maandag ook een mooie dag...maar dan 's avonds...denk ik.. We vieren morgen nog een stukkie van mijn zoons verjaardag en die wil ik niet verpesten door sjaggie te gaan zitten wezen... Vandaag niet al te vaak misselijk dus dat viel mee...wel steeds zo'n gevoel van,...ik moet eten.... Ik hou jullie op de hoogte...ik ga nu ff huiswerk maken met mijn puber...
Hoi San, Ik lees altijd wel mee maar reageer nooit.. stoute ik Maar wat spannend! Ik hoop het voor je dat het nu eindelijk raak mag zijn Liefs
Ik vind het knap dat je het vol kan houden. Je bent gewoon al 7 dagen overtijd. Dat zal toch vast iets betekenen!
En vandaag 8.... En nog steeds niks...en een temp van 36.6....weet niet wat ik daarvan denken moet. Ik ben gewoon bang dat ik een cyclus heb die dit keer gewoon even wat langer is...en dat ik dus helemaal niet zwanger ben. Daarom valt het me niet al te moeilijk om te wachtwen met testen, elke dag die erbij komt is beter.... Maar ja,...dan heb ik het over mezelf....hubbie loopt al een paar dagen te stuiteren... Die begint nu toch ook wel het idee te krijgen dat het raak is... Misschien als de visite op tijd weg is vanavond....dat we dan een testje wagen...
Wat een dilemma zeg, wel vervelend dat je temp laag is. Ik heb echt geen flauw idee of je temp echt perse 37.0 moet zijn om zwanger te zijn. Je hoort het wel veel namelijk, maar er zijn vast ook uitzonderingen Fijne dag vandaag en niet te veel stuiteren met hubbie keep smiling. LIEK
http://www.fertilityfriend.com/ChartGal ... t62603.png Lage temp en zwanger!(niet ik hoor!Heb ff ge FFed)
En nog een, haha, ik voel de spanning stijgen tot ongekende hoogtes! http://www.fertilityfriend.com/ChartGal ... t66835.png
Ik zie het Carmen, maar zie je ook hoe laag die basistemp is... Ik heb een basistemp van 36.3... Het gaat mij dus om het kleine verschil wat er nu bij mij zit...ik zit nu maar op 36.6... Maar in de temp-hoek kreeg ik een reactie van iemand die dat ook had, maar wel gewoon zwanger was...dus dat beurde me al ff op.. Nu nog lef krijgen.... Wat is dat toch raar eigenlijk he....heb je er zolang op gewacht....en nu durf ik niet... Ben niet zo veel meer misselijk, geen last van mijn borsten behalve dat mijn tepels tintelen.. Heb ook geen trek, na 1 broodje zit ik al vol... Wat me wel opvalt is dat ik een soort trekende pijn heb aan de zijkanten van mijn onderbuik..als ik dan aan mijn vorige zwangerschap denk, dan zou ik dat omschrijven als bandenpijn... En nog steeds geen krampen....dus daar hou ik me nog maar even aan vast. Maar ik moet binnenkort gewoon testen, die onzekerheid is ook niet alles he... Maar vandaag vertoef ik nog even op mijn rose wolkje...en geniet ik van de verliefde blikken die hubbie me de hele dag toe werpt... Gelukkig weet ik dat hij na een negatieve test nog net zo verliefd op me is...
En dat laatste is het allerbelangrijkste he!Meis veel succes vandaag, ik zou vanavond echt even een testje doen.Misschien niet leuk als het nega is, maar je weet meteen waar je aan toe bent.Ik zou een maagzweer krijgen van zoveel spanning!Maar gezien je normale cyclilengte moet je wel zwanger zijn. Heb je misschien stress gehad, kan ook positieve 'stress'zijn...Bah, dat gevis en gepieker is toch niks!Gewoon vanavond 'ff' testen...
Nee, ik had juist mijn thermometer de deur uit gedaan....was er ff helemaal klaar mee... Slechte uitslag van het zwemmersonderzoek + mijn leeftijd...ik dacht dat word n iks meer.... Ja, stress heb ik wel gehad ja....maar dat was maar een paar dagen en nu niet meer...dus dan had ik toch nu al ongi moeten zijn... Ik denk dat ik vanavond de knoop ga doorhakken..niet nu...want ik krijg straks visite..en ik wil dan niet sjaggie lopen zijn...