Crisis, stress hier! Ik vreet m'n nagels nog op. Ben de hele dag de deur en log vanavond weer in, MOET weten hoe dit afloopt
haha, leuk he zo'n forum!Maar wel verslavend! Het leukstehieraan vind ik dat je alles kwijt kunt, want iedereen is in principe met hetzelfde bezig..
Ik ga ook zo de deur uit, maar kom zekers vanavond kijken. of blij zijn met sandra, of we moeten je troosten meid. Fijne dag , LIEK
Spanned SanK! Ik duim heel hard mee voor jullie, t ziet er allemaal wel posi uit zeg! Nu hopen dat je test dat ook is!
He Sandra, Volg je de laatste dagen ook mee. Vindt het zo spannend en hoop het zo voor jullie. Nou merk ik dat je heel erg aan je temp. hangt en ik ben niet zo iemand die mensen graag valse hoop geeft. Maar kijk eens naar die van mij Ook ik zat niet megahoog en heel weinig verschil in tempjes. Belangrijkste was dat ik niet mega omlaag vloog, wat er anders altijd wel gebeurde! En ik heb toch zo'n mooie banner, die jij hopelijk mag uit gaan zoeken Kom vanaaf toch weer even spieken hoor Groetjes Monique
Nah ja......welke test heb je gebruikt?/KAn het een oude of een slechte zijn? Jeetje...dit is wel te bizar....
hé meid, ik weet ook even niet wat ik je moet zeggen in ieder geval een hele dikke knuff. wat ik al schreef, ik heb het de ronde voor ik zwanger werd ook gehad, 2 weken overtijd, gek word je ervan, en dan die negatieve testen, sterkte voor jullie samen
dat is raar.. dacht dat je een vette streep zou krijgen.. ook niks kleins te zien? heb je veel gedronken vandaag?
he getverpielekes............ San dat had ik nooit gedacht zeg..... Goh wat een domper zeg, kweet niet zo goed wat ik moet zeggen, had hele goede hoop voor je hoor. Wat een rare dingen die vrouwenlichamen. In ieder geval ben je nu uit je onzekerheid laten we dat dan maar als positief zien... had liever wat anders positief gezien... Hoe reageerde hubbie..? veel huggies voor je San..LIEK
? Snap er niks van...Lees dat je nog nooit zo'n lange cyclus hebt gehad vandaar... Pffff...Had echt gehoopt voor je dat die positief zou zijn... Sterkte en een hele dikke knuffel!
*slik* Da's vreemd zeg, ik had ook iets anders verwacht. Damn zeg die klote lichamen ook. Dikke knuff voor jullie. Monique
Hubbie weigert om de test te geloven... Hij vind dat ik echt heel anders ben dan andeers.... Ik stiekem ook eigenlijk... * gespannen borsten * tintelende tepels * misselijk * geen honger, zit ook mega-snel vol * soms gaat het misselijk zijn juist weg door te eten * veel witte afscheiding (al dagen, en niet zoals normaal 1 dag afscheiding een week voor mijn ongi) * moe * huilen om niks (vast zenuwen dan) * nog steeds geen ongi * opgeblazen buik * donkere tepels * vreselijke dromen * bandenpijn ( zo voelt het tenminste) Toch geen onverdienstelijk rijtje zou ik zeggen.... Ik wacht het maar weer af... Maar een domper is het zeker, ondanks al mijn zelfbescherming....