Ik zou echt even naar de dokter gaan met je urine San. En anders om een bloed test vragen. Wat je op noemt klink je echt zwanger...
eerlijk gezegd geloof ik het niet dat jij niet zwanger bent. Heb je een test in huis voor morgen ochtend?
Nee, ik had er maar eentje... Toen ik zwanger was van mijn zoon teste ik op dag 7 giga-positief bij de dokter...rozer kon ie niet... Misschien had ik um s'morgens moeten doen, maar als ik zwanger was geweest had je dat toch gerust wel moeten zien...dan had er wel een licht streepje gestaan.... Ik ga niet meer testen...ik ga gewoon weer verder met afwachten... Misschien sla ik wel gewoon een cyclus over? Of is dit alvast een voorbode van de naderende overgang...
je kent de verhalen.. genoeg meiden op de site die later positief testen. en het was warm vandaag, dus wellicht heb je veel gedronken.. maar maak jezelf niet gek en wacht ene paar dagen.. maar beter 's ochtends denk ik
Goh, dat is ook gek. Ik had je eigenlijk al willen feliciteren. Misschien toch nog een testje doen met ochtendurine. Je rijtje met symptomen is zo lang en duidelijk, het kan toch bijna niet anders. Vreemd, vreemd, vreemd
he verdorie zeg, dit had ik echt niet verwacht...Zit niks anders op dan weer af te wachten.Mischien dat je nog weinig hcg aanmaakt, iedere zwangerschap is weer anders.Geef de moed niet op hoor, er is nog steeds geen bloed gespot!Veel sterkte met afwachten...
Nou, nog steeds niks... Mocht het zo zijn dat ik wel zwanger ben....afgelopen dinsdag had ik wat rose-verlies...eventjes maar...misschien de innesteling? Dan is het op een test 5 dagen later misschien nog niet te zien? Hoe bedoel je hoop hebben...ppff....
Wat me trouwens opviel toen ik de test ging doen, was dat ik een aantal witte vlokjes in mijn urine had....dat heb ik echt nog nooit gehad.... herkent iemand dat?
je hoort het wle vaker bij een zwangerschap dat er witte vlokjes in je urine kan zitten. meid, bel anders de huisarts of er even geen bloed geprikt kan worden
Jeetje San... Pfffffff Ik kan me zo goed voorstellen hoe spannend dit voor je is! Goed dat je kunt afwachten. Sterkte hoor meis! Liefs Kari
Hoi Sandra, ik wil je ook super veel succes wensen met deze onzekerheid....pffff.... wat super spannend zeg.... Ik hoop echt voor jou dat de weg blijven voor de komende 9 manden! veel liefs Luisa
En al zou je een hoop poeha voor niks maken!Geeft helemaal niks, daarvoor zijn we hier! als Ík 9 dagen overtijd zou zijn zou de poeha pas uitbreken, ik ben een grote dramaqueen, dus ik ben wel wat gewend hoor!
hee sandra ik leef helemaal met je mee het is echt vreselijk balen als je een beetje in de waan zit van zwanger zijn, dat je ook alle symptomen hebt en dat als je test het negatief is! laat het dan &**&^%%$%^^^&&## ook eens positief zijn! wat een kl#$te zooi he! Ik hoop voor je dat je te vroeg getest hebt en dat je gewoon wel lekker zwanger bent!
Dat had ik ook, heel geconcentreerd...Dacht dat ik tegen een blaasontsteking aanzat...maar was gewoon zwanger...dusss...misschien toch maar naar de huisarts? En hoezo een hoop poeha maken om niks...je bent nu al een paar dagen over tijd hoor...mag je best aan de bel trekken bij de HA. Ik denk dat je van de onzekerheid ook niet gelukkiger word....Máár heb totale respect voor je dat je het zo lang volhoudt... Ik hou je topic in de gaten hoor! Liefs Nollie
spannend sandra, hopelijk heb je een positieve test vandaag , dan zie ik je graag aan de andere kant bij de zwangere. ik duim voor je liefs sonja
Sandra wat een spanning allemaal. Hoop voor jullie dat er morgen een strepje te zienis en anders zou ik ook even naar de huisarts gaan. Liefs Britt