heej San, Is dat nu het irri van die foute romed testen die vage streepjes geven? Succes dan nog even met wachten tot zondag. LIEK
Ja, het streepje moet echt net zo duidelijk zijn als de controle streep... En dat was ie dus niet... Maakt me ook weer onzeker hoor.. Ik ga er maar van uit dat ik niet zwanger ben....ik zou dan inmiddels toch wel van alles moeten voelen... het enige wat opvalt is het misselijk zijn...of ja...het is meer een gevoel als je heel erg honger hebt? Dan een beetje misselijk daarvan zeg maar.. En mijn tepels zijn heel rood, en daaromheen lijkt het wel bruiner...maar misschien kijk ik ze wel bruin.. En als ik bezig ben in huis enzo, dan krijg ik last aan de zij-kanten van mijn onderbuik...terwijl de ongikrampen normaal gesproken toch echt in het midden beginnen... Wat me meevalt van mezelf is dat ik er toch best wel rustig onder ben. De eerste dagen was ik nerveus, maar nu..na die nega-test...ben ik een stuk rustiger... Ik zou denk ik zo nog een week kunnen wachten... Het is alleen al zo leuk om elke keer te ontdekken dat het er nog steeeeeeeeeds niet is... Maar ja, stiekem duim ik wel voor mezelf natuurlijk..
ik merkte ook niks en bleek wel zwanger. 1x een huismerk trekpleister test gedaan en 1x een clearblue test gedaan en ze zeiden bijde van zwanger. wie weet pakt die test die jij hebt niet bij jou. en ben je misschien wel zwanger
Nou San , weer een dagje verder hoe is het vandaag met je? Kan mij voorstellen dat je toch erg onzeker gaat worden op deze manier. blijf je volgen hoor... tot in de walvissen zee.
@ Sandra....enne? Hoest nu met jou? Nog steeds geen zekerheid? Liefs en ik blijf voor je duimen meis! Marjo
Wat ik me afvroeg he....zou het kunnen komen doordat ik afgevallen ben? Ik doe sinds 2 maanden Sonja Bakker, niet al te streng...maar toch... Ik ben in die 2 maanden 4 kilo afgevallen (inmiddels ziten er al weer 1,5 aan...) Zou daar je ongi van ontregeld kunnen raken?
Als je 4 kilo in 1 week zou zijn afgevallen zou het je cyclus kunnen beinvloeden maar 2 kilo per maand is prima en ook de normale, aanbevolen hoeveelheid voor afvallers (althans, 1 pond per week). Ik denk echt dat het een leukere reden heeft hoor.... :-D
Pppfff...ik ging net ff 'gezellig' naar de voetbaltraining van mijn zoon kijken... Ik kon gewoon niet blijven staan...zo misselijk werd ik.... Dus maar bij een ander team gaan kijken...daar waar een bankje stond... Nu is mijn zoon beledigd dat ik niet bij hem stond te kijken... Ik weet zeker dat ie het niet erg meer vind mocht ie een brusje krijgen... Maar ja...zeg ik dan weer heel dapper....ik kan natuurlijk ook misselijk zijn van de honger...moet nu nog eten. En had vandaag niet zoveel gegeten...omdat ik misselijk was... He gatver, ik voel me zo'n zeurrrrrrrrrrrrr.... ](*,) (hoelang duurt het eigenlijk voor je de tests van de webwinkel thuis hebt?)
sandra, klinkt toch wel erg positief meis. en normaal als je de testen de ene dag besteld en gelijk betaald de volgende dag al in huis gaat erg snel
Lief hoor... Al houd ik zelf nog een heeeeeele grote slag om de arm..... Heb veel te veel gekke dingen meegemaakt hier op het forum....