SandraK in de MMM.....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door SandraK, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Wens je alvast heel veel succes !
    And may the most beautiful dream come true very soon ! :D

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

zou ik ook doen hoor, die slag om de arm houden.
    je lijf kan je idd aardig voor de gek houden.

maar toch duim ik, want het blijft goed klinken bij jou,
    al je "vage" klachtjes :D:D:D

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nog steeds niks.... :rolleyes:

Volgens mij zit ik inmiddels op dag 40... :confused:

Maar goed, de tests zijn onderweg...dus nog ff wachten tot zondag... ;)

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Wow meid alweer een posje overtijd, aan die klachten van je te horen lijkt het er allemaal wel verdacht veel op ;)

Maar je lichaam kan je ook zo goed voor gek houden, ik hoop op een positieve teste voor je hoor! houdt het hier al steeds in de gaten :oops:

Laat die steten maar gauw komen!

Liefsss

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou inderdaad...en de buikpijn die ik voor bandenpijn aanzag, voel ik ook niet meer...
    Dus blijft over: misselijk en gevoelige tepels...hhhmm...niet echt hoopgevend... :)

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi sandra, ik las al een tijdje mee dat je over tijd bent. Het wordt allemaal wel erg spannend nu bij je! Die klachten klinken heeeerlijk.... (sorry hoor)
    Vind het zo knap dat je zo lang wacht met testen. Ben benieuwd of je nog tot zondag kan wachten als je de testen binnen hebt...

Heel veel succes in ieder geval en ik duim voor je!

Groetjes Olga

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi San,

Zo je bent wel heel lang overtijd? Spannend...
    Mijn vriendin is zwanger en heeft nu pas last van kwaaltjes (en behoorlijk hoor) dusss daar is ie weer...
    "Geen bloed geeft moed".

8. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hee Sandra,

Op zondag komt de postbode niet hoor ;) Dat zal wel op vrijdag of zaterdag zijn. Jij gaat echt niet wachten hoor tot zondag :)

9. Niet meer actief

jeetje meis, je houdt het wel spannend hoor!Ik kan me niet voorstellen dat je ei opeens 2 weken later dan normaal is gekomen...
    Ik blijf nog steeds positief!knap als het je lukt om tot zondag te wachten met testen!

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    He Sandra, jij maakt het wel heel spannend! ;)

11. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Echt wel.... :)
    Ik wil immers dat mijn hubbie erbij is? Dus dan zal het wel moeten... ;)

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Je moest eens weten wat voor enge ziektes ik al in mijn hoofd heb gehaald.... :rolleyes:
    Ik heb me zo goed ingeprent dat ik niet zwanger ben, dat het straks een mega-cultuurshock is als het wel zo is.... :)

Maar heb stiekem ook al bedacht wanneer ik het de oma's en de opa's ga vertellen...heeeeeeeeeeeeeeeel snel! Als ik het mijn zoon heb verteld zal dat wel moeten, want das net de dorps-omroeper.... :) :)

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Maar heb stiekem ook al bedacht wanneer ik het de oma's en de opa's ga vertellen...heeeeeeeeeeeeeeeel snel! Als ik het mijn zoon heb verteld zal dat wel moeten, want das net de dorps-omroeper.... :) :)

Hahaha, zeg hem maar vast dat hij de megafoon kan pakken. ;) Offe.. heeft hij die niet nodig! :)

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    jeetje Sandra je raakt nu wel heeeeeeeeeel erg overtijd zeg.....
    kan mij voorstellen dat je een cultuurshock zal krijgen hoor... weet nog precies hoe ik mij voelde toen ik die 2 streepjes zag niet normaal , en haha lachen om die zoon van je..
    Weet hij eigenlijk dat jullie bezig zijn?
    LIEK.

15. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    niet meer te houden. wat spannend.. onbegrijpelijk dat je het volhoud. hoe is het met je temp?

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Oh, oh wat spannend allemaal... ;)

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nou Liek, ik heb eigenlijk nooit echt gezegd dat we bezig waren. Maar al die jaren stond er wel boven aan zijn lijstje 'een broertje'... ;)
    En toen de ooievaar maar niet kwam.. :p ...zei hij op een ochtend: "Mam, als het echt zo lastig is....mag het in het uiterste geval ook wel een zusje worden hoor..." :) :)

Maar de laatste tijd gieren bij hem de hormonen door zijn puberlijf en heeft ie het idee van een broertje allang opgegeven. Ik heb wel altijd tegen hem gezegd dat wij graag een baby wilden, maar dat het zou kunnen dat het niet lukte omdat ik al ouder was...
    Dus ook voor hem een cultuurshock denk ik... ;)

En toch he...ik vind het nu heel moeilijk om mezelf voor te blijven houden dat het niet raak is...gewoon uit zelfbescherming..
    Maar aan de andere kant heb ik zoiets van...sjee...hubbie en ik konden juist door de leeftijd van zoonlief ineens weer heel veel dingen samen doen...dat kan dan straks niet meer... :(
    Lekker ff blijven eten in de stad, zoonlief haalde dan een patatje met zijn vriendje thuis...en meer van dat soort dingen.
    Maar ja, dat komt ook omdat mijn leven allang al leuk was... ;)
    Maarrrrrr....het idee van een klein babietje tegen het lijf van mijn hubs....dan smelt ik dus he... 8-[
    Vanaf zijn tweede jaar heb ik het 6 jaar alleen moeten doen met mijn zoon, en dan nu de kans krijgen om te ervaren hoe het is om die jaren samen met je partner door te maken...ik kan niet wachten.... :D

18. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Die zit in middels op 36.9 en das voor mij hoog!
    Maar ja....uit zelfbescherming zeg ik dan gewoon dat dat komt door mijn eisprong die inmiddels al geweest zou kunnen zijn... ;)

19. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ooohhh die banner.....DERTIEN dagen overtijd.... :confused: :D

20. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321