SandraK in de MMM.....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door SandraK, 20 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Het vervelende is alleen dat ik de laatste paar weken af en toe mijn foliumzuur ben vergeten te slikken... :(

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    pff ik lees dat van jou over je foliumzuur, en heb er gelijk 1tje ingenomen, die vergeet ik de laatste paar weken ook elke keer, waarschijnlijk omdat er in mijn achterhoofd zit dat het toch niks wordt en ik zoiets heb van ik begin wel weer als we straks weten of de mm verder in gaan (iui)... ;)

maar goed kwaad kan het niet dus ook ik zal er evengoed weer op proberen te gaan letten, want de wonderen zijn de wereld nog niet uit he ;)

wat jou betreft als je er een paar vergeten bent geeft dat helemaal niks joh, er zit nu zoveel in je lichaam als je nu gewoon vast verder blijft slikken en je blijkt (hoop hoop hoop) zwanger te zijn gewoon weer elke dag steevast doorslikken...

liefs smoekie

3. Niet meer actief

foliumzuur, wat is dat? ;)
    Ik vergeet met regelmaat van de klok dat spul in te nemen, ik heb het zelfs een paar weken lang in de woonkamer op tafel neergezet, zodat dat potje binnen reikafstand was tijdens het eten en nóg niet innemen he!Denk dat het komt omdat ik er al zolang mee bezig ben, word een beetje slordig....
    Mooie hoge temp. meis!Maar als je nu eens diep ga graven ind ie grijze hersencellen van je (sorry weet dat dat moeilijk is boven de 30 ;) ) kun je je herinneren wanneer je voor het laatst last had van eiwit afscheiding?
    Toch zou het bizar zijn als na al die maanden je ei opeens zoveel later komt!En om dan nog tot ZONdag te wachten met testen, vind het nogal wat hoor!Moet zeggen dat ik hier op mijn laatste stukje tandvlees loop van de spanning!

4. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik inmiddels ook... :(
    Ik zit eigenlijk op de testen te wachten....als die vandaag komen, misschien dat ik er dan morgen eentje doe?

En die witte afscheiding heb ik normaal een week voor mijn ongi, 1 dag lang, rond dag 18....dat had ik nu ook, dus ik dacht dat het al klaar was...
    Nadat het weer weg was, heb ik dat nu ongeveer twee weken...
    Ik ren dus steeds naar de wc omdat ik denk dat ik ongi ben geworden, maar dan is het wit/doorzichtig... :rolleyes:

Ik zat net lekker in het zonnetje een ontbijtje te eten....en dan ineens slaat de schrik me om het hart ff hoor...
    Stel je toch voor dat het raak is...wat zal mijn leven dan ineens weer onwijs anders worden... :confused:
    (ik weet al dat ik de hele zwangerschap lang met hubbie naar de stad ga en daar blijf eten... :) ..heb ik dat tenminste genoeg gedaan...)
    Maar ja, ik draaf alweer vrolijk door, terwijl ik dat nou juist niet probeer te doen...

5. Niet meer actief

haha, zeg je bent toovallig toch geen maagd he?Die kunnen ontzettend piekeren(weet ik uit eigen ervaring :oops: )
    Ik zou me denk ik helemaal kapot schrikken als het opeens raak zou zijn, ga er toch iedere maand vanuit dat het toch weer niet raak is!
    Logisch dat je gedachten op hol slaan, haha!

6. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Nee, geen Maagd...wel Kreeft...die kunnen er ook wat van... :oops:

Ja joh....begrijp me niet verkeerd...ik zou in de zevende hemel zijn als het raak is...maar vanuit een puber-huishouden ineens weer in de luiers... :) :)

maar dat was de overweging ook eigenlijk bij ons...zoonlief zo zelfstandig nu....beginnen we er dan nog wel aan?
    Eigenlijk ook een stu7k zelfbescherming...ach...als het niet lukt...dan hebben we het nu ook onwijs gezellig...lekker weg met zijn tweetjes... ;)
    Maar inmiddels was ik daar nu zo aan gewend dat ik ff de stuipen op het lijf kreeg... :)

7. Niet meer actief

ik bedoelde dat 'kapot schrikken' ook niet negatief hoor, alleen maar dat m'n hele leventje dan op z'n kop staat!Al moet ik stiekem toegeven dat ik het hele idee van 'zwanger zijn' toch wel een beetje eng vind, omdat ik dat nog nooit heb ervaren...Plus alle verantwoordelijkheid die er opeens bij komt kijken...Maar aan de andere kant, als ik naar mijn vriendin kijk, die is net voor het eerst moeder geworden, kan ik niet wachten om het ook mee te maken! Zal er wel bijhoren, al die gevoelens!('k zei je toch dat ik een echte maagd ben, ben nog niet eens zwanger en het gepieker begint nu al ;) :oops: )

8. Niet meer actief

ps;Ieder keer als ik ff op de compu check naar berichtjes, hou ik m'n hart vast dat je banner niet opeens weer op dag 1 sta!Maar hij gaat nog steeds super!

9. hippel

hippel Actief lid

4 mrt 2007
    210
    0
    0
    pffff, blijft spannend hier he! Duim nog steeds voor je hoor!
    liefs

10. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    He Sandra, ik lees al een tijdje met je mee, maar je maakt het wel erg spannend hoor! :D
    Ik hou je in de gaten..... ;)

11. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Je gaat zondag toch testen, hè? Laat je het ons gelijk weten?

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik kreeg een mailtje dat de testen morgen worden bezorg....let's hope so.. :D

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Och meis...weet je dat ik dat ook denk? Mijn mooie banner (jaaaaa, ik vind deze al zo superrrr.. :D ) stel je voor als ik hem straks idd weer op dag 1 moet zetten.... :cry: Ik zou er geen afscheid van kunnen nemen denk ik... :rolleyes:

14. Niet meer actief

spannend!Morgen testen he, ik hou het niet meer! :)

15. Niet meer actief

Inruilen voor die zwangerschapsbanner!

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    My temp is still rising....zit nu op 37.0.. :D
    Nu maar hopen dat de postbode de testen komt brengen vandaag... ;)

17. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    spannend sandra.
    hopelijk komt die postbode snel.

18. Niet meer actief

SCHIET OP MET DIE POSTBODE!iK hou het niet meer!~!

19. elle

elle Actief lid

echt zo spannend sandra!
    Ik lees de hele tijd al mee, ik hoop zo dat het positief zal zijn!

xx

Deel Deze Pagina