haha, de mijne durfde voorheen niet eens condooms te kopen, want dan wist iedereeen wat hij ging doen! Als ik hem nu voor een zw.test nar de winkel zou moeten sturen zou hij het weer genant vinden, want dan zou iedereen weten wat hij gedaan HEEFT
Pffff, nog steeds geen nieuws.... Maar genoeg opties om op zoek te gaan naar een test toch? Benzinepomp, supermarkt, apotheek... Kom op, stuur je vent op pad! Olga
Hubbie heeft de apotheek gebeld...om te vragen of we een test konden komen halen... Stoer he... Dus we gaan er nu heen, maar ik doe hem pas morgenochtend....ben als de dood dat ie weer nega is....dus maar netjes met ochtend-plasje dit keer... Zou leuk zijn...posi-test op koninginnen-dag....
Nou, zo ver als jij nu overtijd ben maakt het volgens mij niet meer uit met welk plas je test.Maar kan me wel voorstellen dat je het zekere voor't onzekere neemt!O, ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen!
Meissie, test nou gewoon! Als je zwanger bent, heb je inmiddels zoveel HCG dat je een leger van testen positief kan plassen .
Het maakt na zo lang over tijd helemaal niets meer uit op welk moment van de dag je test! Bij mij nu op elk moment van de dag na liters water en tig keer plassen mega positief! Hup, testen dus!
toen ik 5 dagen overtijd was heb ik halverwege de ochtend getest , dat was allang geen ochtend urine meer en gaf toen al gelijk positief aan , jij bent al 15 dagen overtijd dan lijkt mij ook dat het niet meer uitmaakt wanneer je test
Ik ben kniertig...heb er maar eentje gehaald...hahahaha... Het probleem is dat ik niet hoef te plassen... Dus ik ga eerst ff een bakkie doen.... Vinden jullie het erg om ff te wachten? 8-[ 8)
Ja, dat dacht ik ook...maar omdat ie na 1 week niet posi was, doe ik net of ik nog maar 1 week overtijd ben...
jeetje San schiet toch eens op joh, nu heb je em eindelijk (kniert) en nu "durf" je weer niet.... kom op laat ons niet zo lang in spanning joh, en jezelf ook niet... mijn duimen zijn er bijna van af zeg, laat me het laatste restje nog behouden aub