He bah, nee he...toch nog negatief. Dit maakt het wel heel onzeker en verwarrend voor jullie. Zeker doordat je ook zoveel symptomen hebt. Vind het echt rot voor jullie. Hopelijk kan de HA je snel meer duidelijkheid geven. Er moet toch een verklaring voor zijn... Groetjes Olga
Nee....ook een prachtige cyclus steeds... En toen 7 dagen overtijd en bij de dokter een knalroze test... Dus absoluut geen toestanden eigenlijk... Maar ja...bijna 40 he...misschien doet de overgang wel een poging... Moet zeggen dat ik het idee dat ik zwanger ben even heb laten varen... En nog niet naar de dokter geweest...die is altijd op vakantie als je hem nodig hebt...
lekkere dokter zeg, ken het probleem.Ik ga nooit, maar als het dan een keer nodig is is hij op vakantie... Het is mooi dat je het idee van 'misschien zwanger' een beetje hebt laten varen. Misschien dat je ongi dan alsnog doorzet.Maar goed, het blijft vreemd, opeens zo'n gekke cyclus.Ik zat net te bedenken;kan het niet misschien komen door de gekke zwemmers uitslag? dat je daar misschien zo gestrest van geweest ben, dat je lichaam ff gek is gaan doen? Ik zou dat idee van de overgang ff uit je hoofd zetten hoor!
Zou ook niet meteen aande overgang denken. Daarvoor zijn je vorige cylci gewoon te mooi geweest! BAlen dat je HA met vakantie is...wanneer is hij er weer? Wellicht als je het wat loslaat dat de ongi toch doorbreekt....da's niet leuk, maar dan ben je wel uit de onzekerheid...
er bestaan toch ook vervangende HA Je kan in ieder geval dan advies vragen en misschien toch een bloedtest. LIEK
Ik heb het zo erg los kunnen laten dat ik al een paar dagen heerlijk van het mooie weer aan het genieten ben...en amper tijd heb gehad om de computer aan te zetten... Nog steeds niks dus... Ik ga volgende week zeer zeker naar de dokter, nu eerst even vakantie vieren... Qua verschijnselen is het karig,...alleen de hoge temp, de misselijkheid als ik moet staan, de opgezette buik, de druk op mijn liezen af en toe...dat is het eigenlijk zo'n beetje... Het duurt nu al zolang dat ik er niet eens meer mee bezig ben dat ik elk moment ongi kan worden... Maar dat ik zwanger ben? Nee,...dat idee heb ik van me af gezet....
Ja, dat zeker....en ook na zo'n (in mijn ogen) keurige cyclus... Ben daarom ook benieuwd wat dokkie te zeggen heeft. Ik kom mijn tijd wel door, mijn zoon heeft een vriendje te logeren...dus reuring genoeg... Twee van die maffe pubers....ppfff... #-o
toch blijft het gek!Die hoge temp. hoort toch niet bij jou?(ik dacht me tenminste te herinneren dat je basistemp. lager lag na je ei) Hoe kan jij nou niet zwanger zijn?Gek hoor.... Maar geniet vooral van het mooie weer, het heeft toch geen zin om je er nu druk om te maken! 8)
Mijn temp is doorgaans rond de 36.4 voor mijn ei...en daarna rond de 36.9 ...daar zit ie nu dus nog steeds. Maar ja...das dan wel op een nieuwe thermometer.... Ik werd gek van dat tempen, dus had de oude weggefl***erd...
Dan nog zit je hoog!Ik ben benieuwd wat er de volgende dagen gaat komen.Lijkt me wel frustrerend zeg... Maar goed, sun is shining, weather is sweet!
Vandaag is ie zelfs 37.1... Ik hoop dat ik maandag meteen terecht kan want je gaat je na zo'n tijd wel van alles in je hoofd halen hoor...
Meid je houdt het spannend! Je temp is idd nog wel hoog...hoop voor je dat je gauw uit die onzekerheid bent en je het verlossende woord krijgt duim voor je dat het gewoon VET raak is... Liefsss