Het schiet niet op zo zeg. Wel blijven klussen hé. Laat je niet gek maken door je lijf, ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is.
als je nou naar de periode kijkt dat je "overtijd" bent en je bemerkt nu "vruchtbaar slijm" lijkt het wel of je je ongesteldheid "gewoon" hebt overgeslagen en nu tegen je eisprong weer aanzit... als dat idd zo is, kun je een beetje rekenen wanneer je volgende ongesteldheid ongeveer moet komen (of niet natuurlijk als het dit keer wel raak is) liefs smoekie
Daar zit wel wat in, in wat Smoekie zegt.Misschien heb je een cyclus overgeslagen.Tijdstip klopt wel, als je je ngi gehad had, had je nu weer in je vruchtbare periode gezeten. Heb je ovu.testen in huis?En gaat je temp. weer omlaag? Wanneer ga je naar de dokter toe? Hoop vragen, i know, maar leef gewoon met je mee!
je hoort het wel eens vaker ook van vrouwen die nog aan de pil zijn en geen kinderwens hebben dat ook zij ineens niet ongesteld worden, maar de maand er op gewoon weer netjes "op tijd".... bij de een heeft het met stress te maken, bij de ander omdat ze een griepje onder de leden hebben , (te veel) sporten, noem maar op, kunnen tal van dingen zijn wat er voor kan zorgen dat je zomaar ineens een menstruatie overslaat.... in ieder geval heel veel liefs en laat het nu maar een keer gebeuren he San... duurt al veel te lang allemaal... liefs smoekie
Inmiddels had ik me er ook op ingesteld dat ik er eentje overgeslagen zou hebben. Mijn NOD zou dus 13 mei zijn dan... Dan is dit nog een late eisprong... Maar mijn temp is geen dag omlaag geweest en is nog steeds 37.1... Dat vind ik wel vreemd. Gisteravond had ik bij het afvegen iets rose, ik dacht...heeheh..einnndelijk! Maar mooi weer niet doorgezet... Heb wel een beetje kramperig gevoel.....ik wacht het nog wel ff af en anders ben ik de dokter voor een afspraak.
Daar schort het dus een beetje aan... Toen ik net overtijd was durfde ik niet te klussen omdat ik bang was dat het dan los zou komen... En later was ik er zo mee bezig in mijn kop dat ik amper de ruim te had voor andere dingen... Nu heb ik het gelukkig losglaten en heb ik mijn (geduldig wachtende) hubbie weer opgezocht...
whahahahaha, die opmerking jvan jou!'bang dat het los zou laten!' Kan het me wel voorstellen hoor, ik zou dat ook gaan denken, slaat natuurlijk nergens op, maar wel herkenbaar!
Kan mij voorstellen dat je boos bent op je lichaam hoor Sandra. zomaar opeens een cyclus overgeslagen lijkt het wel. Had je nu al een afspraak gemaakt of wacht je tot je evt nieuwe NOD? LIEK
hhaaha...ja stom he.... ik zal het je nog sterker vertellen...toen ik naar mijn huisarts ging omdat ik 7 dagen overtijd was (zwanger van mijn zoon) en hij me veretelde dat ik toch echt zwanger was....had ik de neiging om met gekruiste benen de praktijk uit te lopen...bang dat het eruit zou vallen... En dan was ik gewoon bij mijn volle verstand, en wist ik dat ik absurd bezig was..
Hier sinds een uurtje rose-rood verlies...en kramp in mijn buik.... Zou het dan toch door gaan zetten nu? Wel dubbel hoor....zit hier gewoon ff heel verdrietig te wezen.... Zo mijn best gedaan om mezelf schrap te houden voor dit, maar zo in de bonen nu....
Heej , San . Dat is toch naar opeens hoor kan mij voorstellen dat je toch verdrietig zit te wezen. is ook nie vreemd zo tussen hoop en vrees. alhoewel je hoop na de nega testen wel vervlogen was maar tegenwoordig is alles toch mogelijk hoor. Knuffels voor jou hoor.. LIEFS LIEK
Ik kan me niet aan het idee ontrekken dat ik toch wel zwanger ben geweest.....al die verschijnselen de eerste anderhalve week...en het zo duidelijk verminderen daarna... maar ja...blijft gissen.... Wel fijn dat ik het hier ff kan delen....hubbie weet het nog niet eens....mijn zoon is nog beneden en ik wil niet dat hij er wat over weet... Stel je voor dat het hierbij blijft...dan is ie zo teleurgesteld...
Ik kan me niet aan het idee ontrekken dat ik toch wel zwanger ben geweest.....al die verschijnselen de eerste anderhalve week...en het zo duidelijk verminderen daarna... maar ja...blijft gissen.... Wel fijn dat ik het hier ff kan delen....hubbie weet het nog niet eens....mijn zoon is nog beneden en ik wil niet dat hij er wat over weet... Stel je voor dat het hierbij blijft...dan is ie zo teleurgesteld...