KAn me er alles bij voorstellen, dat bloedverlies is toch wel weer confronterend....Huil maar lekker bij je mannetje...
hoi sandra, als je nu wél zwanger zou zijn geweest, is het wel een teken dat het toch nog mogelijk is, ondanks die rare 1e zwemmersuitslag. (En je hoort wel vaker dat vrouwen die een vroege miskraam gehad hebben de maand erop vruchtbaarder zouden zijn, dus ik blijf positief hoor!) Maar kan me goed voorstellen dat je, ondanks alle nega testen ontzettend baalt dat je ongi toch doorzet...Ik zelf zou (eigenwijs als ik ben) tegen beter weten in blijven hopen op een zwangerschap...(tot het 1e bloedverlies ) Meis, laat je nu maar lekker verwennen en ik hoop dat je je morgen weer iets beter voelt!Ikzelf ga in ieder geval weer keihard voor je duimen in deze nieuwe ronde!Veel sterkte
Dank jullie wel meiden.... Na het rose/rood van gister is het weer stil... Wel krampen in mijn buik, af en aan, maar verder niks... Ik word er tuureluurs van... Stom..maar je hebt zelfs nog zoiets van...hhhmmm..innesteling? Pppff....
Sandra, ik meen me te herinneren dat je kort geleden schreef dat je 'vruchtbaar slijm' had. Zou het misschien mogelijk zijn dat je gewoon nu een eisprong hebt? Ik heb zelf dan ook wat roze of bruin bloedverlies. Ik wil het niet extra verwarrend voor je maken maar ik dacht dat het dat misschien kon zijn. Liefs!
Ja, daar dacht ik ook aan...maar mijn temp is de hele tijd hoog gebleven... Heb uiteraard wel even hubbie mee naar boven getrokken... De eerste twee weken had ik flink witverlies wat ook slijm erbij had...(eet smakelijk.. ) dus het is moeilijk inschatten.. Ik wacht het nog maar weer af...
jeetje zeg, dit schiet toch niet op zeg! Ik zou naar de eerste de beste gyn gaan en een echo eisen!Gewoon om te kijken wat er aan de hand is in die baarmoeder! Hahaha, misschien is dit wel een innesteling?Ik blijf hopen hoor!
Ja, vreemd is het inderdaad zeker! Gek genoeg kan je nog zowat alle kanten op. Maar een beetje duidelijkheid zou ik je gunnen meid .
Nee, nog steeds niet.... heel af en toe heb ik rood op mijn wc-papiertje...en daar blijft het bij. Verder alleen wat oude rommel... Heb wel een kramperig gevoel, dus je zou denken dat het eraan zit te komen... Ik wacht deze week nog af...en dan ga ik toch echt ff naar de arts.
He bah, sandraK Waarom doet je lichaam nou zo raar? *spreekt Sandra's lichaam toe*: SandraK's lichaam en nu luisteren, geef haar uitsluitsel!
Das precies wat ik had rond de tijd dat ik ongesteld had moeten worden... ik heb de hoop voor jou nog niet helemaal opgegeven hoor San! Er zijn toch vrouwen die pas heeeeel laat positief testen?
Oh ja, Jana? Had jij dat ook? Wat een gedoe he... Net sprak ik een goede vriendin van mij, een gezamelijke vriendin had tegen haar gezegd dat ze een sterk gevoel had dat ik zwanger ben/was...en zij is een medium.. Ik hoop zo dat ze het beter heeft dan de test... Maar ja..andere dingen die ze eens heeft gezegd waren ook juist... Ik ga morgenochtend nog wel ff kijken hoe mijn temp is.. Vanmorgen stond ik zo raar op...hele tijd wakker gelegen en dan toch door je wekker heen slapen...ken je dat...
Het begon 3 dagen voor mijn nod met een beetje bloed. Toen was ik al helemaal sjagrijnig: weer ongesteld, en nog 3 dagen te vroeg ook! Maar het zette niet door en ik voelde me ook helemaal niet ongesteld. In de dagen daarna had ik 1 of 2x per dag en veeg bloed met slijm, en een heeeeel zwaar gevoel in mijn baarmoeder, wat lijkt op wat je voelt als je ongesteld moet worden. Maar dat gebeurde dus niet. Twee dagen na mijn nod toch maar een testje gedaan: vet positief. Daarna geen bloed meer gezien (soms nog wel roze of lichtbruin, sorry voor de details ) Ik blijf voor je duimen hoor! Misschien gaat de innesteling gewoon wat traag, dan duurt het ook langer voor je lichaam hcc aanmaakt. Of had je een late eisprong... alles kan.
Nou Sandra hopen dat het eens goed uitpakt voor je! Ik ben sinds gister aan de na een cyclus van 53 dagen! pfffff..en nu mag ik maandag naar het zknh voor een hsg. EIndelijk komt er schot in. Ik hoop dat jij gauw zekerheid hebt en dat het heeeel positief is! Succes en sterkte met wachten Liefs, Pluiz
Sja, het kan idd alle kanten nog op... Maar ik loop hier al te lang rond om me gek te maken... Ik ga er gewoon vanuit dat ik ongi word...de klap heb ik toch al gehad toen ik maandagavond rood zag.... Ik kwakkel deze week nog ff door en dan maandag ofzo naar de huisarts... Lief dat jullie nog altijd zo meeleven.... Lijkt wel een 10-jaren-plan te worden... 8)
tja moeilijk en verwarrend blijft het , het zal wel geen 10-jaren plan worden, maar lang duurt het wel...... maar ik heb ook een keer zoiets gehad, valt me in ....maar had toen het spiraaltje nog, heb een menstruatie gewoon overgeslagen, geen bloedverlies niets gehad en toch voor de zekerheid een testje gedaan, just in case, was negatief. Ben toen gewoon weer volgens schema ongi geworden en nooit meer gehad ook niet zonder spiraal Hopelijk kan de HA meer vertellen liefs