Helaas is het hier game over.... Tenminste, het lijkt er sterk op... Heb flinke buikkramp die uitstraalt naar mijn benen....ben er ff beroerd van zelfs...en het roodverlies wordt nu erger. Als dit doorzet ga ik vanmiddag afscheid nemen van mijn banner....ben er toch wel een beetje aan gehecht geraakt...
Het balen, balen en zeker als ej er beroerd van bent....aan de hoeveelheid dagen overtijd zou ik bijna zeggen adt je een cyclus hebt overgeslagen en nu weer "keurig" op tijd bent......Dikke knuf van mij! En geef de moed niet op!
Je zou het bijna denken...ware het niet dat ik totaal geen eisprong-klachten heb gehad de afgelopen weken.... En daarvoor dus wel...in mijn 'gewone' cyclus zeg maar... Maar goed...we kunnen weer door....
he GVD zeg, ik had nog zo voor je gehoopt.... Neem maar lekker een baaldag vandaag hoor. dikke cyber knuffel, Daan
Echt kl*#@ voor je! En altijd weer laten we ons gek maken, al neem je je nog zo voor om het dit keer niet te laten gebeuren... Neem de tijd om flink te treuren, maar pak de draad zo snel mogelijk weer op en bedenk; Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Ik leef met je mee hoor meid. Liefs, Pluiz
Hee meid, wat balen zeg! Op zich fijn dat je duidelijkheid hebt (want steeds negatieve testen is ook niet echt bvevorderlijk voor een goed humeur lijkt me) maar toch is het jammer dat de hoop vervliegt. Wie weet meid, is het komende keer raak. Ik hoop het voor je.
jammer sandra!(zacht uitgedrukt...) Heeeeeele kleine troost:je kunt weer met een schone lei opnieuw gaan duimen, hier werd je ook gek van toch? veel sterkte!
Balen voor je meid maar in ieder geval duidelijkheid. Ik adviseer je komende cyclus goed in de gaten te houden, evt. toch een maandje tempen zodat je zeker weet of en wanneer je ei is geweest. Er zijn veel die na zo'n rare cyclus zwanger worden (waaronder ikzelf).
He gats San... Ik duim dat je volgende banner een zwangerschapsbanner wordt, die staat je vast nog mooier! Dikke X
Het kost me toch nog behoorlijk wat moeite om mijn schouders er weer onder te krijgen dit keer... Hoe goed ik mezelf ook heb geprobeerd te beschermen, het was toch best wel een klapper om na drie weken toch nog ongi te worden... Ik was nu weer begonnen met tempen...op zoek naar mijn ei voor deze cyclus.... maar het is nu al een soepzootje....beloofd niet veel goeds voor deze ronde...
Lijkt me ook niet meer dan logisch dat je er ondersteboven van bent. Stiekem hoop je toch dat er wat gaande is, als je zolang overtijd bent. Jammer dat je temp zo'n warboel is, maar misschien wordt het nog beter. Ik duim voor je dat ronde 14 jouw ronde wordt! Knuffel!
Hey Sandra, Je mag je ook echt wel sip voelen hoor. Het heeft gewoon even tijd nodig. Dikke knuf. Groetjes Elvira
Lief van jullie...thanks... Eigenlijk had ik eerst zoiets van...hehe...eindelijk kan ik er weer voor gaan! Maar nu heb ik gelijk op dag 7 alweer een hoge temp...schiet ik gelijk weer in de stress (waarom tempte ik ook alweer niet meer...eehhh....ff denken... ) De gedachtes aan de overgang schieten al door mijn hoofd...blegghh... En dat alles terwijl ik gister nog heel rustig was en overtuigd was van het feit dat wij een beebje gaan krijgen... Pppff.... En dan dacht ik dus dat ik van het heen-en-weer-gedoe af zou zijn als ik eenmaal ongi was geworden.. maar waar kan ik dat beter vertellen dan hier..