Ik kan me voorstellen dat je er onrustig van wordt. Misschien kun je toch even contacten met de huisarts. Wie weet heeft hij nuttige informatie.
Getverderrie! Logisch hoor dat je je nu ff niet happy voelt. Soms is een vrouwenlichaam gewoon niet te volgen Denk aan je liefs
Inmiddels heb ik mijn eitje gehad (hoop ik)...en is het wachten begonnen... Er is een boel rust gekomen in mijn hoofd. Ik heb ons een jaar gegeven, dan ben ik 41 en vind ik het mooi geweest. We gaan ook verder niet dokteren, mocht er geen zwangerschap ontstaan, dan is het voor ons niet meer weg gelegd. Ik ben super gelukkig met mijn hubbie en puberzoon, en dat wil ik ook niet op het spel zetten met onderzoeken en zware behandelplannen enzo... Wat dat legt toch uiteindelijk een druk op je relatie. Eigenlijk heb ik me er al half bij neer gelegd dat het er niet meer inzit..maar ik geef het nog een klein kansje. Ik zal er veel verdriet van hebben mocht niet niet lukken, maar op dit moment geeft dit geheel me rust....en daar gaat het om.... Ik heb even tijd nodig gehad om terug te veren van mijn drie-weken-overtijd-avontuur, maar ik ben er weer... En jullie nog onwijs bedankt voor het meeleven!
San, ik zat te denken, dat als je steeds zo bang bent voor die overgang (hoe onwaarschijnlijk ook) dan kan je misschien je HA vragen om je daarop te testen (bloedtest), dan ben je van die onzekerheid af. Het was maar een gedacht en wil je niets aanpraten hoor! Ik weet alleen van mezelf dat ik geestelijk dingen kan uitsluiten om er vervolgens na een tijdje weer super onzeker over te worden en dan is het enige dat bij mij helpt om het wetenschappelijk bewijs te krijgen dat het niet zo is....
Lief van je meis...maar ik zou veel te bang zijn voor het antwoord..dus ik stop nog maar even mijn kop in het zand...
Begrijp ik volkomen hoor! Ik opperde het meer omdat dit soort gedachten bij mij op een gegeven moment een eigen leven gaan leiden en dat is niet bevorderlijk voor de geestelijke gesteldheid
Knap hoor Sandra dat je er weer bent, ik hoop gewoon dat het deze ronde raak is. Waarom zou je niet de basisonderzoeken doen, als het simpel op te lossen is...... Ik begrijp wel dat je niet allemaal zware onderzoeken/ingrepen wilt maar je moet ook niet over een paar jaar denken waarom hebben we niet de basis onderzoeken gedaan. Sterkte meis en we blijven duimen!
Tja, het is voor mannen nogal confronterend als het aan hun zaad ligt (of misschien meer voor hun ego ). Sterkte in ieder geval en hopen dat hij toch snel een 2e check wil laten doen.
Ik mag een boon wezen, maar deze cyclus gaat exact hetzelfde als de vorige...ik snap er geen moer meer van... Wederom 2 dagen na mijn NOD wat rose...en daarna niks, noppes, nada... Geen verschijnselen, niet van ongi, maar ook niet van zwanger zijn... Pppfff...al een heel jaar een prachtige cyclus....en dan nu steven ik weer af op een cyclus van 52 dagen?
tjee San daar wordt je natuurlijk ook niet vrolijker van. blijf aan je denken en je volgen hoor.. LIEK
Jakkes...en dan ben ik er juist helemaal niet mee bezig enzo...moest zelfs ff checken of ik het rond mijn ei wel genoeg had gedaan... Normaal wist ik dat exact uit mijn hoofd...op de dag af... Ach ja...nog 2 weken dan word ik 40....je ken het wel merkuuuhhh....
Gelukkig, het heeft doorgezet...op naar de volgende ronde... Lekker tegenstrijdig, maar ik was bang voor weer drie weken spanning... 8)
Bedankt meiden! We gaan er weer voor... Al moet ik wel zeggen dat het allemaal een beetje naar de achtergrond aan het schuiven is... Het zit er toch wel heel erg in dat het niet meer gaat lukken, en dokteren willen we niet... Dus eigenlijk hebben we nu zoiets van...als het komt is het goed..zo niet..is het uiteindelijk ook goed... We zijn op het moment super happy zo met zijn 3en...en daar is toch ook heel wat voor te zeggen...
Lees dat ze toch zijn gekomen. Fijn dat het toch een ander plek in jullie leven heeft gekregen en niet meer nummer 1 staat om zwanger te worden. En fijn dat jullie heel gelukkig zijn met zijn 3 tjes. Misschien had je graag met zijn 4 tjes willen zijn maar soms zijn de dingen in je leven anders dan gepland. Ik heb ook een moment in mijn leven gehad dat ik dacht dat we altijd met zijn 2 zouden blijven. Toen ik daar serieus over ging denken bedacht ik mij dat als ik deze ene droom niet kon verwezelijken dat ik mij dan ging richten op andere dromen in mijn leven. Dat gaf mij toch ook een rustig gevoel. LIEK.