Laten we hopen meis.... Maar ja, na 12 rondes weet ik meestal wel hoe het verloopt.... Maar ik wacht het 'gewoon' maar weer af...
@Anouk, dank je wel voor je lieve berichtje meis....lief dat ik even van je schouder gebruik mag maken.... Vind het gewoon ff moeilijk om alleen de uitslag te moeten incasseren (als ie slecht is dan he..). Hubbie vond dat ie geen vrij kon nemen, was vrijdag al vrij om de zwemmers af te leveren.... En dan voel ik me er wel ff heel erg alleen in staan hoor.....
sandra: veel succes met wachten meid hoelaat kun je bellen? ik duim met je mee hoor voor een positieve uitslag
spannend meid dan ben ik ook als het goed is net aan de beurt geweest in het zh dus als ik thuis ben kom ik gelijk kijken naar de uitslag
Echt San, ik en die meiden hier allemaal zijn er voor je hoor. Ik duim uiteraard (logisch) voor een mooie uitslag, maar mocht het toch tegen zitten, dan slepen we je er gewoon met z'n allen doorheen.
He getver.....hele tijd in gesprek..... En ik heb geen KPN meer...dus de 5 draaien is helaas geen optie meer... pompompompompom...
Jeetje meid, wat hou je het spannend! Hoe moet het dan wel niet voor jou zijn, vraag ik me dan gelijk af. Ik denk aan je hoor! Duim, duim.
Ik weet nog niks helaas.... Kwam er niet door.... Dus morgenochtend maar een afspraak maken. Heb net ff met mijn vriendin zitten bellen, ff mijn hart luchten... Hopelijk weet ik morgen meer....
daar krijg je toch ook een sik van dat je ze niet tepakken kan krijgen,weer een dag in de zenuwen zitten. hopelijk heb je snel de uitslag
Nou, vanmorgen weer gebeld.....afspraak kon pas vrijdag....ppfff..... Ik later weer terug gebeld....dat ik graag de uitslag wilde van een onderzoek van hubbie....dat kon zei ze....ik blij! Zegt ze....het is net vanmorgen binnengekomen, dus ik mag er nog niks over zeggen voordat de dokter er naar gekeken heeft...... AAARRGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH..... Ligt het dus gewoon voor haar snufferd he...... Ik ga dus gewoon morgenochtend weer vragen, en anders weer het spreekuur proberen.En mocht dat allemaal niet lukken dan heb ik dus die afspraak... Tis wat he, allemaal.... Ik was er zo mee an dat ik lekker ff ben wezen shoppen vanmiddag..... wordt vervolgd dus....
Nou ben benieuwd of je vandaag iets telefonisch te horen krijgt of dat het morgen gaat worden. We wachten af. Liefs Mirre