Daar wordt je helemaal zenuwachtig van als ze zo lang moet wachten zeg...Fijn dat je in iedere geval een afspraak hebt bij de HA. Hoop dat je vandaag wel een stukkie wijzer worden gaat. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. sterkte meid....LIEK.
Zo, vandaag is de dag van de waarheid... ik heb om 9.40 een afspraak bij de huisarts, ben echt poep-nerveus.... Gister het spreekuur geprobeerd, maar kwam er niet door.....en de assistente mocht de uitslag niet doorgeven zei ze... Mijn vriendin, die dokters-assistente is geweest, vond dat wel vreemd. Weten jullie dat? Of een assistente dat gewoon mag vertellen? Nou ja, ik zal het straks weten...ik hoop uiteraard op goed nieuws, maar ik voel aan mijn water dat dat niet zo is.....of is dat nou gewoon mijn pessimistische kant die spreekt... Denken jullie aan me? Ik baal als een stekker dat mijn hubs niet meegaat. maar wel vanmiddag eerder thuiskomen omdat ie met een vriend diens laptop moet kopen...
Hoop je zo met goed nieuws te zien. Overigens krgeen mijn man gewon door de telefoon van de assistente de uitslag van zijn zwemmers te horen (was allemaal goed).
Pffff San moeilijk hoor, typisch mannen als het erop aan komt Maar meisie ik denk aan je hoop echt dat alles ok is (Lees en leef met je mee, een beetje op de achtergrond dan ) liefs
AAARRRGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Ik word niet goed hier! Zit ik net bij de huisarts....stiknerveus.....iki dacht dat de uitslag niet goed zou zijn, dat ik het daarom niet door de telefoon te horen kreeg... Zit ie het formulier door te nemen....zegt ie: ja, alles is goed, overal staat normaal....ik blij! Maar ja, wijs geworden door jullie hier...vraag ik naar hoeveelheid per mililiter....stond er niet bij... Beweeglijkheid....stond er niet bij..... Afwijkende vorm...stond er niet bij.... Zelfs of het levend zaad was stond er niet bij... Jemig, zei mijn arts...dit slaat ook nergens op? Hij bellen met het lab.....die gingen het uitzoeken......en zouden terug bellen. Ik zit nu dus koffie te drinken en chocolade te (vr)eten.....naast de telefoon..... Kortom, ik weet dus nog niks......oh..jawel...ik weet dat de hoeveelheid ruim voldoende was....dat dan weer wel... Nu maar hopen dat het zaad leeft,.....das dan dus meer zaadjes per keer naar binnen lijkt me... Moet zeggen dat het langzamerhand wel moeilijk word om positief te blijven..... Wordt vervolgd......
Tjeetje dat schiet ook niet op ik hoop niet dat wij dat Maandag ook krijgen zo. Nou wij blijven duimen hoor voor je. En nou maar hopen dat het het snel binnen is voor je. Succes jennie72
Jeetje San, wat een stelletje slaapkoppen daarzo! Wat heb je daar nou weer aan?! Nou, ik hoop dat ze snel met de JUISTE informatie komen, zeg! Kan me voorstellen dat je inmiddels helemaal op knappen staat hoor. Jammer genoeg moet ik weg en lees ik het maandag pas, maar ik blijf voor je duimen voor een goede uitslag. Dikke knuffel, Anouk.
Nou meiden,...hier ben ik ff snel tussendoor... De uitslag was slecht.......ze konden de juiste onderzoeken niet doen omdat het sperma te dik was... Zelfs na het verdunnen was het niet mogelijk om een goed onderzoek op te verrichten..... We moeten dus wederom een potje afleveren..... Ik heb hier geen goed gevoel over en heb net ff flink aan de foon lopen janken tegen mijn vriendin.... intussen is hubbie thuis en hebben we visite.....ik kan dus nog niks tegen hem zeggen....straks moet ie weg om mijn zwager te helpen dus ik zie hem later pas weer....ik loop hier dus flink toneel te spelen......van binnen voel ik me zo vreselijk leeg.... De huisarts snapte er ook niks van... Het kon zijn dat het door een infectie kwam, maar hij si helemaal niet ziek geweest... Ik kan er ook niks over vinden verder op internet... Te dik sperma....het was te stroperig...zo noemde hij het.... Al met al was mijn gevoel dus juist.....dit is niet goed.....
tjee meid, wat een gedoe voor je eindelijk een uitslag krijgt moet je nog wachten. En ships zeg valt dit nog tegen ook. Heb het met je te doen Sandra. En wat naar dat je niet met je mannetje direct kan praten. Hij is toch ook wel benieuwd naar de uitslag? Heeft hij geen tijd voor dit kunnen plannen even? kan mij voorstellen dat je even leeg bent. Hoop op een goede afloop weet nie precies hoe of wat met stroperige sperma. sterkte. Liefs Liek.