Nee, ik baal als een stekker....ik had duidelijk aangegeven niet alleen daar te willen zitten voor de uitslag...maar ja... Nou moet ik er bij zeggen dat ik ook niet gezregd heb dat ik vanmorgen een afspraak had....stond overigens wel op de kalender... Maar hij wist wel dat ik al 2x deze week heb geprobeerd te bellen voor de uitslag.... Ondertussen heb ik een weblog van ie4mand gevonden bij wie dit ook speelde.... Haar vriend kreeg pijnstillers om het sperma te verdunnen....en ook zij moesten naar de uroloog....en inmiddels is ze zwanger.... Gelukkig iets poisitiefs gevonden.... Nu nog ff alles laten inzinken....
ja geef het idd een plekje. want gewoon verder ploeteren zonder er ff bij stil te staan is ook niet goed.
Hoi San, Wat vervelend om te horen! Kan je niet beter een verwijzing naar uroloog of ... vragen dat je weet waar je aan toe bent? Mijn man had ook een spermatest bij huisarts gedaan en die zei dat het goed was en bij onderzoek in het ziekenhuis bleek dat hij slechter zaad had. Wens je sterkte verder met alles! groeten Mirjam waarschijnlijk starten met IUI als kijkoperatie goed is!
Dat heb ik ook gevraagd, maar de huisarts zei dat er eerst een tweede potje ingeleverd moet worden, en als dat weer hetzelfde is....dan gaan we naar de uroloog....
Jeetje meis....das ook wat..... Denk je een goede uitslag te hebben..... Sja, mijn gevoel heeft aldoor gezegd dat er iets niet goed zou zijn.... Blijkt dat ik dus gerust op mijn gevoel kan vertrouwen....
Hoi Sandra, Bij ons was het dan wel omdat we wat ouder waren dat we vlugger zijn doorgestuurd en we hadden na 4 maanden de uitslag. Helaas duurt het wachten op afspraken maken soms erg lang en nadat je een hele tijd in de MMM zit is dit soms niet altijd prettig. Hoop voor je dat het niet allemaal te lang hoeft te duren voor ze jullie doorsturen. Nogmaals heel veel sterkte met alles toegewenst! groeten Mirjam
Sja, mijn eigen leeftijd is een euvel; ik word dit jaar 40. Mijn hubbie is nu 32....dus nog een broekie.... Ik ga er maar van uit dat het allemaal lang gaat duren..... Stom he....vanmorgen checkte ik mijn temp....37.2...nog nooit zo hoog gehad...zeker niet vlak voor mijn NOD.....erg zere boobies....gelijk een sprankje hoop... Dat was snel weer weg....ik kan er nu gewoon van uit gaan dat ik netjes op tijd ongi ga worden.... 'Elk nadeel heb zijn voordeel'.....zullen we maar zeggen....
Wat zul je je vreselijk voelen. Ik leef met je mee. De tijd waar je nu door heen gaat is het meest vervelend, omdat je niet weet waar je aan toe bent. Je leeft tussen hoop en vrees! Hele dikke knuffel!
Inmiddels heb ik een weblog gevonden van iemand die dit bij de hand heeft gehad. Helaas stond er niet veel bruikbaars in....maar ze is inmiddels wel zwanger..
Heb er nog niet van gehoord te dik sperma, maar meid maak je niet te gek op voorhand. Begrijp het wel..je wilt duidelijkheid. Nog een potje inleveren en ik duim dat het dan stukken beter zal zijn. Sterkte! Hou je taai en kop op! Liefs Mirre
En als klap op de vuurpijl....netjes op tijd ongi... Blegghh... Gelukkig mag ik vanmiddag weer naar de acupuncturiste....daar knap ik altijd wel lekker van op!
Wat een tegenslagen allemaal zeg.....Hopelijk word je geduld beloond met een goede uitslag van het 2de zwemmers onderzoek. Houd je rug recht en je borst vooruit!
wat een rot nieuws sandra. mijn vriendin haar man heeft dat ook, bij hem is het net kwark. die kunnen helaas geen kids krijgen want bij haar zit het ook niet goed. maar dik zaad kunnen ze wassen en bij jou inbrengen als je een eisprong hebt ,dus er is nog hoop.