Deze was vorige week bij ons bij de Aldi te koop. Na even wikken en wegen (hij was wel wat duurder dan het gemiddelde badje en we hadden eigenlijk geen plannen om iets dergelijks te kopen) toch de zaterdagochtend vroeg opgestaan om er één te scoren. Vandaag voor het eerst kans gezien hem op te zetten, en mán wat een succes! Zelfs de buurjongen was de tuin niet uit te krijgen...
Oh wat coooool! Hoe duur is zoiets eigenlijk? Wij hebben er helaas ook geen ruimte voor, maar schitterend om te hebben voor de kinderen (lees: ik zou er zelf ook mee willen spelen).
Hij was wel vrij duur inderdaad (249). Daarom heb ik er wel even over lopen dubben. We hebben op internet gezocht naar soortgelijke dingen, en toen bleek dat ze elders duurder waren, dus tóch maar gekocht... Dit was dus bij Aldi Frankrijk, en ook dezelfde dag uitverkocht (maar ze hadden in ons filiaal 'maar liefst' 3 stuks... )
Wat een cool ding!! Ik zou er zelf ook af gaan en hier staat vast ook een over enthousiaste pappa te springen! Helaas past hij niet op ons postzegeltje
Gaaf hoor en qua prijs ook heel leuk (even ter vergelijk onze trampoline koste 199,- dus die van jullie is "maar" 50 euro duurder)
Woe, wat supergaaf! Onze tuin zou helemaal gevuld zijn met dat ding, maar als ik de ruimte en het geld had gehad, had ik dat zeker gedaan! Echt super, word er zelf al helemaal blij van, laat staan de kids...