Mijn zwager en schoonzus zitten er ook. Die baalden alleen dat alles dicht was en ze niet konden shoppen...
Zo was er op tv ook een vrouw die het belachelijk vond dat de metro's stil waren gelegd. Maar goed als je erin zit en het stroomt dan over ben je ook niet blij denk ik aangezien het allemaal tunnel is.
Webcams op Seasight Heights werken nog wel, maar daar zie je alleen maar een beregende lens en een half strand, hahaha.
Een forumvriendin van me woont in Philadelphia en het ging daar uren geleden al tekeer,hebben alle voorzorgsmaatregelen genomen en kunnen desnoods de kelder in maar eng hoor.
Holy crap! Wat een woeste oceaan. En dan gaat het zo hoogwater worden, over een 4.5 uur. Mijn man wil geen CNN kijken ( kut orkaan, krijg ik te horen, haha ), dus ik kijk het LIVE kanaal van The Weather Channel op YouTube. Uitzicht van schoonzusje op de Hudson:
Ik kreeg vanmorgen al een mail van een familielid van me die in San Francisco woont, alleen woont zijn hele familie precies in het gebied waar Sandy huishoud. Hij is ontzettend bang, wat ik me goed kan voorstellen, het lijkt me ook geen fijn gevoel als je vader daar zit. Ik volg het daarom ook, en ook omdat ik het een interessant weerfenomeen vind.
Nou, alles staat onder water daar. Ze heeft geen stroom meer, tenminste, we kunnen haar niet bereiken. Over een paar uur weer een tij, dus even afwachten.
Vanochtend op het nieuws dat alle stroom uitgevallen is in bijna heel ny en new Jersey... Stroomkasten ( iets in die richting) ontploft, Heleboel mensen zitten zonder stroom , water, internet etc en weten dus ook niet wat er aan de hand is.. Kan ik sommige delen wel een week of langer duren voordat het opgelost is.. Pffff ik zou geloof ik in m'n broek schijten van de angst Hahaha
Ik weet dat het heeeel dom is... Maar het eerste dat ik dacht vanmorgen... Zou het dan toch beginnen nu? (2012)
Echt bizar hoor, ik volg het ook de hele tijd.. Familie van mij woont in Westminster en die zullen ook wel het e.a. meemaken van de storm! Maar niet zo erg als in NY.