verzorgingstas & Stokke Xplory

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SaschaH, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaschaH

SaschaH Actief lid

13 aug 2009
    461
    0
    0
    Hoi dames,

Wij hebben de Stokke Xplory (niet het nieuwe model 2010) en nu ben ik zoekende naar een verzorgingstas. De tas van Stokke vind ik eigenlijk niet zo mooi (rugzakidee) en nu zoek ik naar iets anders.

Het enige probleem is: waar hang ik de tas aan op? Bij de andere kinderwagens hang je die aan de duwstangen, maar bij de Stokke ziet die er dus totaal anders uit. Zijn er hier dames met ook een Stokke die een oplossing / idee / verzorgingstas hebben die bij de Stokke past?

Vast hartelijk dank!

2. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    wij hebben ook de stokke en ik vond die tas eigenlijk ook niet zo mooi maar toen ik verder ging kijken kon ik echt niets anders vinden wat zo makkelijk aan de wagen vast gemaakt kan worden dus wij hebben toch voor de stokke luiertas gekozen want deze klik je gewoon aan de wagen vast.

3. Starsleeper

16 jul 2008
    76
    0
    0
    Ik had bij de Stokke oorspronkelijk een verzorgingstas van Samsonite (model "Boutique") die je met twee elastieken aan het stuur kon vastmaken. Uiteindelijk toch overgeschakeld naar de verzorgingstas van Stokke, hij is namelijk echt wel handig en ruim, vind ik.
    Je kan ook altijd een of twee "mommy hooks" kopen om aan je stuur te bevestigen en je tas naar keuze aan te hangen. Als je niet weet wat mommy hooks zijn, even googlen :D
    Zo'n mommy hook is trouwens ook heel erg handig om plastic winkeltasjes aan je stokke te hangen. Ik gebruik m constant tijdens het shoppen :)

Deel Deze Pagina