Alleen op de kinderkleding. Net al in de winkel geweest, maar daar moet je de originele prijs betalen, dus ik bestel wel online, dan krijg je het met de extra korting die er al op zat.
Ik heb zelf 2 jassen en 4 t-shirtjes besteld voor 28 euro en verzenden naar de winkel, is hier 600meter vandaan, hihi
Bedankt! Lekker ingeslagen voor volgend jaar zomer... 9 T-shirts voor 22,50 (en dan ophalen in de winkel, betaal je geen verzendkosten!) Ipv originele prijs 116,50 euro
Als het goed is verrekend het als je gaat betalen of als je naar je mandje gaat. Het klopt inderdaad dat bovenin nog de normale prijs staat.
Ik probeer het nu ook weer maar hij verrekend het inderdaad niet. Ze zullen er wel mee bezig zijn, was vast niet de bedoeling dat je dubbel korting krijgt, hihi Staat ook niet meer op hun site van 3 halen 1 betalen...
Ik zit nu in de laatste stap voor bevestigen bestelling. En de korting is er niet af gegaan. Heel apart.
Ik wou nog wat t-shirten bestellen, maar dat gaat hem vast niet worden voor die aktieprijs. Ach ik heb tenminste wat
Lees net dit op hun FB: helaas is door een technisch mankement de actie niet mogelijk online. De actie geldt wel in de winkels! onze excuses voor het ongemak Shoeby
Technisch mankement Het ging ze gewoon veel te veel geld kosten Nou dames die het wel gelukt is, jullie hebben mazzel!
Ben benieuwd hoe het afloopt, en of wij gewoon onze bestelling krijgen voor deze prijs... Zie nu dat er op de Shoeby-fb staat, actie geldt ALLEEN in de winkel, het zal idd wel een fout zijn geweest, dom, maar hopelijk geluk voor ons...