wie kan er ons helpen met een doopnaam we willen de volgende namen samenvoegen en daar 1 naam van maken als het kan wel een beetje modern we willen deze personen graag vernoemen MAXIMILIAAN ANTOON GERRIT max-anton is geen optie die hebben wel al in de fam
begrijp me niet verkeerd het hoeven niet de gehele namen te zijn waar ik dan een naam uit wil halen als er maar van die 3 namen enkele letters van elke naam in een naam komen hoop dat ik het zo duidelijk uitgelegd heb
Maar komt uit die naam/namen dan ook duidelijk naar voren dat het een vernoeming is? Denk het niet.. Vind je dat niet zonde dan? Of misschien is dat juist wel je bedoeling. Kan ook. Haha! En... Ik kan er niks van maken. Ben hier slecht in! Succes!
ik kan er ook niets van maken vandaar dat ik deze topic ook geplaatste heb zou het idd wel zonde vinden dat er dan geen duidelijke vernoeming uit komt maar ja zijn wel de personen die ik graag een beetje wil vernoemen mijn eerste zoon heeft de 2de naam van ouwe opa (overgrootopa)die pas plotseling overleden is de roepnaam voor een jongen hebben we al zijn 2de naam zou dan dominick worden (de officiele naam van me man)maar me man word altijd met nick aangesproken maar toen begon ik te twijfelen en dacht waarom vernoem ik ons kindje dan niet naam mijn pap (gerrit) mijn schoonpap (antoon) en ouwe opa (maximiliaan) wand voor een meisje doen we dit idem zo hebben we van elke eesrte letter van hun namen een naam gevormd dus ons leek het leuk om dan van de opa's dat ook te doen als we echt geen naam kunnen vinden die we leuk vinden dan word het gewoon dominick
bedoel je dat hij dan 2 doopnamen zou moeten geven ipv 1 of de volledige roep naam van 1 van die 3 haha