Ik vind Mila ook erg leuk. Zou graag onze volgende zo noemen als het een meisje is. Maar mijn man is er ook nog niet mee weg! Als je je man op andere gedachten krijgt laat dan ff weten hoe je dat gedaan hebt! Mijn dochtertje heet trouwens Senne is ook een unisex naam.
alleen maar over de baby praten als Mila. Mila schopt, mila heeft de hik, we moeten spullen kopen voor mila etc. tegen de tijd dat je gaat bevallen is hij er zo aan gewend dat de baby mila heet, dat ze waarschijnlijk ook mila gaat heten.
Beide leuk! Senna is ook een meisjes naam. Senna is meer een naam van deze tijd. Sanne is meer van elle tijden.
Ik vind Sanne mooier. Ken alleen maar 2 jongens die zo heten en 1 hond. En persoonlijk vind ik Sanne ook een lievere naam. Maar volg gewoon je gevoel zou ik zeggen.
In mijn omgeving is er een Senna golf, onder zowel meisjes als jongens. Ook op de creche al 2 Senna meisjes. Wel een hele mooie naam maar dus erg populair, net als Sanne trouwens. Lastig, als je origineel wilt zijn zou ik niet gaan voor deze beide namen.... Groetjes en succes met kiezen!
Dank jullie wel voor jullie reacties! Het blijft echt heel moeilijk! We hebben een lijstje gemaakt met namen die ik mooi vind en die manlief mooi vind pff hahah wat hij op geschreven heeft moest ik gewoon om lachen lees: Geke, Ella, Silke vind ik echt allemaal verschrikkelijk!! Ik zit nog steeds met Mila in mijn hoofd en daar is Elin bijgekomen, vind ik ook erg mooi. Ik houd jullie op de hoogte!
Vorig jaar 285 meisjes genaamd Senna en 102 jongens. Welke naam wij mooier vonden dat is duidelijk lijkt me.