rare symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door dolfijntje1985, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    normaal als ik ongi moet worden doen mijn tepels echt heel zeer kan er dan bijna niet aan komen en nou heb ik dat dus helemaal niet wel doen mijn borsten heel zeer aan de zijkant bij mijn oksels 20 maart heb ik heel duidelijk mijn eisprong gevoelt en hebben toen ook gevreeen een paar dagen erna had ik 1avond super veel pijn links onder in mijn buik kon bijna niet lopen de volgende dag was dat weer weg ik ben vorige week een paar keer misselijk geweest na dat ik wat gegetn had maar dat is nou ook helemaal weg ik heb ook last van mijn onder rug maar heb geen gevoelige tepels en zijn ook niet verkleurt ik snap er echt niks meer van zou ik dan wel of niet zwanger kunnen zijn morgen is mijn ongi dag en hoop zo dat hij weg blijft dan ga ik zaterdag een test doen maar kan eigelijk niet wachten maar wil geen teleurstelling kan iemand mij helpen
    alvast heel erg bedankt.

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    De dingen die jij noemt lijken erg op zwangerschapskwaaltjes. Vooral die pijnlijke borsten vanuit de oksels. En die pijn links onder in je buik kan natuurlijk de innestelling zijn geweest, maar dat had je zelf denk ik ook wel bedacht, of niet? ;)
    Het is altijd zo moeilijk te zeggen voor je NOD of het nou zwangerschapskwaaltjes of ongikwaaltjes zijn. Maar ik heb eigenlijk wel goede hoop voor jou! Heel veel succes! Spannend hoor!

3. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    dank je voor je reactie ik hoop zo dat ik wel zwanger ben ik vind het alleen wel heel raar dat ik nou helemaal niet meer misselijk ben al een paar dagen niet meer en iedereen heeft het over gevoelige tepels enzo maar dat heb ik ook helemaal niet terwijl als ik ongi moet worden heb ik het juist heeeel erg ik hoop zo dat ik zwanger ben maar wacht denk ik maar tot zaterdag als ik morgen niet ongi ben geworden ik hoop dat dat lukt hihih

4. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    shit vandaag gewoon ongi worden
    echt super balen nou op naar de volgende ronde
    veel succes iedereen met testen voor de gene die nog niet ongi zijn geworden hopen dat die een positive test in handen krijgen

5. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi Diane,

Ik ben ook eind maart gestopt met de pil en heb ook een beetje last van de symptonen die jij aan gaf. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik zwanger ben want dat zou wel heel erg snel zijn. Maar toch hoop je stiekum...
    Ik heb geen last van mijn tepels e.d. maar wel af en toe last van pijn vanuit mijn oksels en pijn in de onderbuik alsof ik ongi moet worden.
    Ook ben ik na het eten met vlagen heel misselijk.
    Maar dat kan ook van het ontpillen komen.
    Over 13 dagen kan ik pas testen dus dan zullen we het wel zien.
    Ik zag dat jij toch ongi bent geworden dus waarschijnlijk word ik dat denk ik ook.
    Maar goed toch stiekum hopen! :D

Liefs Annika

6. annika1984

annika1984 Actief lid

9 apr 2007
    116
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi Diane,

Ik ben eind maart gestopt met de pil en heb ook een beetje last van de symptonen die jij aan gaf. Ik kan me haast niet voorstellen dat ik zwanger ben want dat zou wel heel erg snel zijn. Maar toch hoop je stiekum...
    Ik heb geen last van mijn tepels e.d. maar wel af en toe last van pijn vanuit mijn oksels en pijn in de onderbuik alsof ik ongi moet worden.
    Ook ben ik na het eten met vlagen heel misselijk.
    Maar dat kan ook van het ontpillen komen.
    Over 13 dagen kan ik pas testen dus dan zullen we het wel zien.
    Ik zag dat jij toch ongi bent geworden dus waarschijnlijk word ik dat denk ik ook.
    Maar goed toch stiekum hopen! :D

Liefs Annika

Deel Deze Pagina