Vakantiehuisje met babyledikantje

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Jenneke1980, 24 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenneke1980

27 mei 2015
    9
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben hard op zoek naar een leuk vakantiehuisje in Zuid-limburg. We willen graag een echt kinderledikantje, geen campingbedje. Ook voor de volwassenen een goed bed is fijn.

Hebben jullie nog leuke tips? Ik kan niet veel vinden. Als je nog tips hebt voor andere regio's dan zijn ze ook welkom. We kijken nu naar eind mei, maar willen ook in september een weekje weg. Max 700 euro voor een week lijkt me wel voldoende.

Alvast bedankt voor je reactie!

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

kijk eens op vakantiehuisje.nl

3. Jenneke1980

27 mei 2015
    9
    1
    3
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie! Ik ga kijken.

Nog meer tips zijn welkom.

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Centerparcs heeft ledikantjes ipv campingbedjes dacht ik.

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Idd centerparcs, weet niet of ze er in elk park zijn. Vorig jaar hadden we bij de Eemhof een heel mooi bedje.

Over een paar weken hebben we een huisje bij roompot geboekt, en daar hebben we ook een ledikantje. Een complete babykamer zelfs. Ze hebben daar kinderhuisjes die ervoor zijn ingericht.

6. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Wij zijn een paar jaar geleden naar Landal Hoog Vaals in Vaals geweest. Wij hadden een houten kinder ledikant en geen campingbedje.

7. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Landal hoog vaals inderdaad

8. reckless

reckless Bekend lid

17 apr 2014
    798
    286
    63
    Landal heeft speciale kinderbungalows met een ledikantje en een commode. Wij vonden het ideaal!

9. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.201
    533
    113
    Landal Sluftervallei had ze ook. Is op Texel dus wel de andere kant op ;) wel een super park!

10. Jenneke1980

27 mei 2015
    9
    1
    3
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties. Op landal hoog vaals was net een evenement die week. We houden die wel in gedachte!
    Het is een particulier huisje geworden. Daar stond het bedje op de foto.

11. liefsvanmama

liefsvanmama Niet meer actief

Center Parcs heeft meestal campingbedjes. En een enkele keer een ledikant.
    Voor kinder cottages betaal je meestal wel meer dan 700

12. daanvld

daanvld Actief lid

22 okt 2015
    149
    0
    0
    Schiedam
    wij hebben een huisje geboekt van centerparks waarbij dit aanwezig zou moeten zijn:

Als we zeggen ‘we denken aan alles’, denken we ook écht aan alles en is dit inbegrepen in de prijs:

Cottage met alles erop en eraan: babybedje, babybox, privé-tuintje waar jullie samen lekker genieten van de natuur en privacy.
    U kunt bij Center Parcs vooraf gratis een compleet Baby Servicepakket (NIEUW) reserveren: verschoningskussen, baby-box, schommelstoel, babybad, nachtlamp, buggy, speelgoed en loopfiets.
    Kindwagenvriendelijke paden en auto vrije parken.
    Gratis babyverzorgingsfaciliteiten, babyvoeding en Babyvoedingsfaciliteiten (NIEUW) in de Market Dome
    Verwarmd water met minder chloor in de Aqua Mundo en gratis babyverzorgingsfaciliteiten.
    Baby Vroege-Vogel-Zwemmen: de Aqua Mundo gaat speciaal vroeger open voor u en uw baby. Om in alle rust te genieten van het warme water. Dat maakt de tijd met uw kleine extra bijzonder.

Deel Deze Pagina