Hallo, Ik ben hard op zoek naar een leuk vakantiehuisje in Zuid-limburg. We willen graag een echt kinderledikantje, geen campingbedje. Ook voor de volwassenen een goed bed is fijn. Hebben jullie nog leuke tips? Ik kan niet veel vinden. Als je nog tips hebt voor andere regio's dan zijn ze ook welkom. We kijken nu naar eind mei, maar willen ook in september een weekje weg. Max 700 euro voor een week lijkt me wel voldoende. Alvast bedankt voor je reactie!
Idd centerparcs, weet niet of ze er in elk park zijn. Vorig jaar hadden we bij de Eemhof een heel mooi bedje. Over een paar weken hebben we een huisje bij roompot geboekt, en daar hebben we ook een ledikantje. Een complete babykamer zelfs. Ze hebben daar kinderhuisjes die ervoor zijn ingericht.
Wij zijn een paar jaar geleden naar Landal Hoog Vaals in Vaals geweest. Wij hadden een houten kinder ledikant en geen campingbedje.
Bedankt voor de reacties. Op landal hoog vaals was net een evenement die week. We houden die wel in gedachte! Het is een particulier huisje geworden. Daar stond het bedje op de foto.
Center Parcs heeft meestal campingbedjes. En een enkele keer een ledikant. Voor kinder cottages betaal je meestal wel meer dan 700
wij hebben een huisje geboekt van centerparks waarbij dit aanwezig zou moeten zijn: Als we zeggen we denken aan alles, denken we ook écht aan alles en is dit inbegrepen in de prijs: Cottage met alles erop en eraan: babybedje, babybox, privé-tuintje waar jullie samen lekker genieten van de natuur en privacy. U kunt bij Center Parcs vooraf gratis een compleet Baby Servicepakket (NIEUW) reserveren: verschoningskussen, baby-box, schommelstoel, babybad, nachtlamp, buggy, speelgoed en loopfiets. Kindwagenvriendelijke paden en auto vrije parken. Gratis babyverzorgingsfaciliteiten, babyvoeding en Babyvoedingsfaciliteiten (NIEUW) in de Market Dome Verwarmd water met minder chloor in de Aqua Mundo en gratis babyverzorgingsfaciliteiten. Baby Vroege-Vogel-Zwemmen: de Aqua Mundo gaat speciaal vroeger open voor u en uw baby. Om in alle rust te genieten van het warme water. Dat maakt de tijd met uw kleine extra bijzonder.