Onze dochter is 6 weken en sinds 1 week volledig overgestapt van borst naar flesvoeding. Op zich gaat dit prima alleen drinkt ze in 5 min haar fles van 130 ml leeg! Tussedoor laat ik haar nu stoppen om te boeren en geef ik een paar min een speentje. Maar dat vindt ze niet leuk zodra ik de fles na een boertje weer geef drinkt ze nog sneller dan daarvoor. Ze geeft dus na de voeding (friso standaard ) aardig wat terug en heeft vaak de hik. Kan haar ook niet neerleggen het 1e uur. Als ze in slaap valt na de voeding wordt ze er wakker door. We gebruiken de difrax s fles met s speen. Moet ik overstappen op een andere fes? Ik heb wel wat gelezen over dr brownflessen maar waar koop je die?
Hoi, Het kan helpen om eens een andere merk fles/speen te proberen. Een dental speen (vlakke bovenkant) is voor kindjes met een sterke zuigkracht. Het zou fijn zijn als je dochter 15-20 minuten over een flesje doet met drinken. Wanneer dit nog niet voldoende helpt kun je de voeding indikken met johannesbroodpitmeel of een dikkere voeding zoals Friso Comfort geven. Dit zorgt er ook voor dat je dochter wat rustiger gaat drinken. Groetjes Angelique