GEzocht origineel cadeau rijleraar

Discussion in 'De lounge' started by Luciaatje, Jun 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Ben zojuist geslaagd voor m'n rijbewijs auto!!!!!! hebben jullie tips wati k m'n rijleraar voor leuks als dank kan geven?
    Ik zit al op internet te zoeken naar originele dingen, maar kan nog niet zoveel vinden. hij houdt wel veel van wijn, en chocola, en theater en dat soort dingen, maar wil graag iets persoonlijks geven! Weten jullie leuke sites ofzo waar ik kan kijken?
    Bedankt!

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Geen tips voor een cadeau maar wel gefeliciteerd!:)

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Heel cheesy natuurlijk... Maar als hij toch gek is op wijn en chocolade... Kun je bij de Hema van die tabletten met "bedankt" erop kopen.
    En onze bakker verkoopt zelfs soort van kleine schilderijtjes van chocolade :)
    Kun je alles op laten zetten wat je maar wil.
    Misschien niet hyperorigineel maar het wordt wel gewaardeerd.

En... Je zou ook een fles wijn kunnen laten voorzien van een gepersonaliseerd etiketje :)

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    gefeliciteerd ... ik vond persoonlijk het bedrag wat ik wekelijks aan mijn rijleraar gaf al "dank" genoeg :D eerlijk gezegd.

Anders een doosje Merci, met een kaartje o.i.d.?

5. megamom

megamom Actief lid

May 26, 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    Autodrop met een kaartje erbij?

6. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Ok ik heb besteld: een wijnkist met tekst erop!
    Denk dat ik er nog zo'n hema chocoladeding met BEDANKT erop bij doe! Thanks!

7. minon

minon Niet meer actief

Wij krijgen hier vaak een taartje of een flesje jagermeister of port oid of van de meiden iets voor onze dochter ofzo en maakt niet veel uit hoor wat je geeft! Als wij iets krijgen van onze leerlingen wordt het zowieso al erg gewaardeerd wat het ook is. Tenslotte zijn ze al een hoop geld aan ons kwijt (ondanks dat wij daar ook weer meer dan de helft aan onkosten van kwijt zijn) maar daar hebben zij geen boodschap aan natuurlijk.

8. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ik vind het eigenlijk wel wat overdreven om je rijleraar een cadeau te geven..

9. 2jees

2jees Niet meer actief

+1..

Maar wel van harte natuurlijk ;)

10. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Bedankt voor de felicitaties!
    Overdreven vind ik niet hoor, toch altijd leuk om wat te krijgen! Die man heeft engelengeduld gehad met mij! Ik werk zelf bij thuiszorg en krijg ook weleens wat van cliënten !

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mijn rijleraar heeft waarschijnlijk een nieuwe auto kunnen kopen van de opbrengst die ik hem heb geleverd ;) ik vond 'bedankt' al een leuk kado haha.

Gefeliciteerd met je rijbewijs!

12. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

Mar 20, 2013
    2,583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik was blij dat ik eindelijk van die vent af was!ik betaalde hem juist om geduld te hebben met mij! ;) wel lief van je hoor! Veel rijplezier!

13. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Nou inderdaad :D

Ik heb mijn rijbewijs redelijk snel gehaald (28 lessen en in 1 geslaagd), maar met die €40 per les (van 50 minuten) heeft hij in die 14 weken toch ruim €1250 gekregen ;) Meer dan genoeg dacht ik zo :D

Vind het wel een lief gebaar van je hoor, maar wel nogal overdreven :) Het is zijn werk, het is niet dat hij vrijwillig uren van zijn tijd heeft opgeofferd om jou iets te leren ;)

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Een Borrelbon van kruidvat ?

15. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Het heeft mij meer dan 60 lessen en zelfs meer dan 3000 euries gekost :):) Maar ik had verwacht nog wel een keer te moeten afrijden, dus een cadeautje is goedkoper af dan een examen :D

Share This Page