Foto op linnen

Discussie in 'De lounge' gestart door piemie, 14 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Goedemorgen!!

Vanmiddag komt een vriendin van me foto´s maken van Tygo, ze heeft een cursus fotografie gevolgd en ik wil graag een mooie foto op linnen laten afdrukken en bij ons in de woonkamer hangen. Er zijn ongetwijfeld meer mensen die dit hebben. Waar hebben jullie de foto´s laten afdrukken??
    Waar is de kwaliteit en prijs een beetje goed??

Groetjes

2. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Wij hebben het bij topdoek.nl laten maken. De foto was zwart wit maar wordt bij hun geleverd met een rare paarsige zweem erover heen dus daar zou ik het persoonlijk niet meer laten doen. Verder nog geen ervaringen. Succes met de fotoshoot hoop dat het mooie foto's worden!

3. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb het gedaan bij herinneringoplinnen.nl
    Niet duur en prima kwaliteit! Kijk maar eens op de website anders, weet prijzen zo niet meer.

4. Dara

Dara Actief lid

4 dec 2009
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat toevallig, dit onderwerp was vanmorgen (H) bij Kassa. Misschien kun je de aflevering terug zien op uitzending gemist. Die van de Hema was het beste, maar daar moest je wel wat euro's voor neer leggen.

Succes!

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik lees ook even mee, want ik wil dat ook graag. Alleen dan de handen van mij en mn vriend samen boven de schouw.

Ik zal trouwens eens vragen, want iemand ie ik ken die heeft haar zoon ook op een canvas(linnen) doek laten maken en die was niet duur en die is ook erg mooi geworden. Ze heeft het me wel eens gezegd, zal 't eens na vragen.

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik doe het altijd bij Hema... Geweldige kwaliteit, maar misschien idd niet supergoedkoop (hoewel ik de prijs altijd enorm vind meevallen, maar das persoonlijk natuurlijk)

7. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik heb het laten doen bij Herinneringoplinnen.nl. Prima prijs/kwaliteit.

8. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Dank jullie wel dames!!! Toevallig dat het bij Kassa! ook voorbij kwam, en idd had ik de site van herinnering op linnen al bezocht, mooie prijzen iig, het is altijd afwachten hoe de kwaliteit is, maar zo te lezen is die ook goed.
    Ik heb er zo´n zin in vanmiddag, ik wil ook een zwart-wit of sepia foto, ben niet zo van de kleuren foto´s.....

Nou ben benieuwd...:)

9. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    foto's? ik heb voor mijn kerst een waardebon gekregen van mijn ventje van de site herrineringenoplinnen.nl maar ik wacht nog even tot onze dochter geboren is en dan wil een foto van Jamie samen met zijn kleine zusje! ik ben erg benieuwd naar ideeën want ik wil proberen de foto's zelf te maken... dat scheelt al een hoop geld denk ik (fotograaf) mss iemand tips wat wel en niet leuk is? bv achtergrond, dekentje, kleertjes aan, in de tuin,...??

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Veel plezier vanmiddag bij de fotoshoot!
    Hier ook herinnering op linnen gebruikt en echt mooie kwaliteit geleverd gekregen.
    Ben er helemaal blij mee!
    Hoop dat er vandaag mooie bruikbare foto's uitkomen!

Oh en je kunt eventueel op die site een kleurenfoto om laten zetten naar sepia of zwart/wit of zo!

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wij hebben er ook een van herrinnering op linnen. Hangt er nu 2 jaar en is nog steeds heel erg mooi. We zijn er nog steeds erg tevreden over. Als ik er nog een wil bestel ik het weer daar.

12. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    Ik heb ook goede ervaringen met herinnering op linnen. Je kan daar zelf langs gaan (montfoort dacht ik) en dan maken ze m ter plekke voor je. je hoeft maar even te wachten.

13. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ohh ja leuk om even te wachten tot de kleine er is!! Ik leg straks een zwarte handdoek op tafel met een zwarte achtergrond en dan leg ik Tygo in zijn naakte niksie op zijn buikje....
    Ik vind het mooi om de foto echt op Tygo te laten draaien zonder achtergrond zeg maar, en natuurlijk nog wat foto´s met mama, ik heb mijn haar al mooi in de krul, make-upje opgedaan....
    Jammer genoeg is papa een weekendje weg...

Ik laat ook meteen de foto´s voor de oma´s afdrukken.

Mijn vriendin komt om 3 uur, ik zal straks ff een fototje hier plaatsen dan kan je kijken of het ook wat voor jou is..

Groetjes

14. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    dit is em geworden er zijn er nog veel meer gemaakt hoor;)

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij hebben ook bij herinering op linnen besteld super kwaliteidddd

16. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    herinneringen op linnen!!!! top kwaliteit en nette service!!!

leuke aanbiedingen en prijzen!

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier ook 3 doeken bij Herinnering op linnen en goede service en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Als je in de buurt woont kan je ook langs gaan en drukken ze het ter plekke voor je af. Duurt ongeveer 30 minuten.

Je kan daar alleen niet pinnen.;)

18. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Nou dan is de keuze gemaakt het wordt herrinering op linnen. Alleen wil ik de foto denk ik 60x80 cm. Zou het dan ook nog mooi worden of is dat te groot denken jullie??

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hangt denk ik van de grote van de ruimte af waar je het wilt gaan hangen.;)

20. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hij komt boven de eettafel, die is 200m, maar ik vroeg me af of de kwaliteit van de foto er minder van wordt als je hem zo groot maakt.....

Deel Deze Pagina