hi we weten de eerste naam eigenlijk 99% zeker dat wordt Bobbi. Nu willen we haar graag een tweede naam geven omdat ons zoontje dat ook heeft en ik het gewoon mooi vind. Nu twijfel ik er steeds over. Wat zouden jullie kiezen of andere toffe opties? Thanks alvast!
Bobby Jo is echt favoriet bij me man. Maar vind het zo raar omdat het dochtertje van Arie boomsma precies zo heet. Of moet ik dit niet aantrekken??
Super leuke naam en mooie schrijfwijze! Ik vind hem wel het mooist in combinatie met een tweede naam met 1 lettergreep. Daarom Faye gestemd. Maar ben daar niet helemaal kapot van. Wat vind je van Bobbi Jo Bobbi Lou Bobbi Mae
Maar bij haar is het een dubbele voornaam. Bij jullie wordt roepnaam gewoon Bobbi toch? En zo niet, dan nog niks van aantrekken
Ja klopt inderdaad. Bobbi Lou hadden we eerst maar ligt nogal gevoelig omdat me zus haar tweede naam als ze ooit zwanger wordt al heeft en die lijkt erop. Dus misschien toch maar nog Bobbi Jo eens overdenken!
Ik vind Bobbi een super naam! Vind Olivia ook heel mooi, alleen de combinatie niet. Voor de rest kunnen een heleboel andere namen achter Bobbi.
Olivia vind ik los een zéér mooie naam, maar icm. Bobbi niet zo lekker bekken. Waarschijnlijk doordat de één eindigt, en de ander begint met een klinker. Bobbi Faye kan. Bobbi Philou ook. Verdere inspiratie.. Bobbi Lou ! Bella Daniek / Danique Solane Morée Ashley Ailin Rowena Nova Noëlle Noé Luz Danae Titia Ludwina Cloé / Cloë Marenthe Yolanthe Roëlle Joëlle Giselle Giselda Isolde Philine Bianca Fiona Noraly Rosalie Ise Marise Suze Noor Fiene Lynn / Linn Roos Puck Imee
Ik zou er ook echt niets van aantrekken, en ook geen rekening houden eerlijk gezegd met namen van familieleden die nog (ver) in de toekomst liggen. Als ze nu zwanger was en ze wist zeker dat het een meisje is, én dat die naam het gaat worden... Dan vind ik het anders.
Ik heb voor Faye gestemd, die vind ik het leukst. Misschien nog: Bobbi Kate Bobbi Joy Bobbi Sue Bobbi Gem (juweel) Bobbi Eve Bobbi June Bobbi Jools Bobbi Lynn Bobbi Kess/Tess Bobbi Jula Bobbi Kris Bobbi Payton Bobbi Joya Bobbi Lorin/Lorijn Bobbi Ize Bobbi Florine Bobbi Aster Bobbi Maxime Bobbi Sterre Bobbi Mirre
Eden Sorry kon het niet laten...Zit ff op mijn grap stoel. Maar Bobby Jo is erg leuk en ik zou me er niets van aantrekken dat een ander kindje ook zo heet!
Ik dacht ook direct aan Bobbi Jo. Vind een naam met 1 lettergreep het fijnst klinken achter Bobbi. Meerdere lettergrepen vind ik al gauw een beetje too much.