Bedankt! Dat is zeker een originele naam ..leuk! Maar past niet echt bij ons . Dacht net dat ik erover uur was dat het Sara ging worden...zijn er weer hier in de buurt een Saar en bij vrienden van vrienden een Saar geboren ..en natuurlijk de Saar van mijn vriendin. Pff baal daar wel van..hebben de naam al lang maar nu hoor ik ineens overal Saar. Ga ik toch twijfelen of we niet voor Nora gaan..vind ik ook steeds leuker en hoor ik hier nooit.. Nou ja zal wel beslissen na bevalling worden ben nu 40 wkn en 4 dgn.
Vind thijs, bram en Nora ook leuker klinken dan thijs, bram en Sara Succes met de bevalling en je keuze!
Ik juist niet haha! Sara heeft trouwens letters uit Bram (R,A) en uit Thijs (S), dat klinkt zo fijn samen. En een mooi idee ook, dat ze van beide namen van de broers iets heeft. Laat je niet teveel afleiden door je omgeving!
Ik zou het ook niet leuk vinden als mensen zeggen Oh weer een Saar maar dat is maar heel even. Je geeft een naam voor het leven dus daar zou ik me niet druk om maken. Kies de naam die jij het leukst vind en met vol trots nog vele jaren gaat zeggen.
Voor mij zou de naam Sara sowieso afvallen als een vriendin een dochtertje had met de naam Saar. Vind het sowieso ook best een uitgekauwde naam.
Oja, bedenk je ook even hoeveel sara's en saar's en nora's en noor's je over 1 jaar nog ziet? En over 3 jaar? Bij hoeveel komt je dochter in de klas? Vind je dat een probleem? Hoe zit dat met Bram en Thijs? En ga nu gewoon ontspannen anders komt je meisje er nooit uit
Grappig dat van die letters zei mijn vriend ook al ..inderdaad leuk idee. En als ik naar de namen van de jongens kijk dan vind ik Sara ook het beste passen. Denk dat ik mezelf inderdaad teveel laat afleiden door omgeving en bij eerste gevoel moet blijven . Sara hadden we al lang voordat mijn vriendin een Saar kreeg en het is niet zo dat we elkaar wekelijks zien ofzo. En tja kan geen naam vinden die iedereen mooi zal vinden of niet uitgekouwd. Bram en Thijs staan ook hoog en eigenlijk tot nu toe niet veel last van gehad. Dus rothormoontjes en twijfel aan de kant ..ga zo raamsticker bestellen met Sara! Haha. Ik blijf bij mijn eerste gevoel..Nora ook erg mooi! Maar past niet bij ons. Bedankt voor al jullie uiteenlopende meningen hihi. Zo nu kan ik bevallen!
Je hebt al gekozen zie ik...! Ik vind het beiden eeg mooie namen, maar wel liefst met een h aan het einde. Ik snap dat mensen Sarah er lekkerder bij vinden klinken, maar ik zou ook wel voor Norah kunnen gaan, omdat het net wat minder 'hip' is. Hoe dan ook: mooie namen! Beval ze.....!