Ik vind Merijn persoonlijk echt geen leuke naam! Doet me denken aan een kind die leert om mandarijn te zeggen (misschien wat ver gezocht, maar dat is mijn gedachten bij deze naam) en ik ken een jongen, maar ook een meisje met deze naam en houd niet van unisex namen al vind ik deze naam persoonlijk niet bij een meisje passen! Thijn vind ik leuk, prachtig en stoer!
sorry maar ik vind het teveel op elkaar lijken cas sem bas dex scot dean maarten alex stefan aaron barry bart daan egon ferry alwin henri egon iwan joeri joep bob lucas luke steven victor vince
Nee dat vind ik echt een beetje teveel op elkaar lijken... (En Thijn ook geen mooie naam, klinkt me veel te kinderachtig)
Oh ik lees nu pas dat t gaat om de combinatie merijn en thijn' sorry voor mijn eerdere post! Ik vind t teveel op elkaar lijken en niet mooi bij elkaar passen!
Ik krijg er een beetje Jut en Jul, Jip en Janneke gevoel bij... Misschien vinden jullie dat wel leuk maar het rijmen vind ik niet zo leuk, en het zijn andere stijl namen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt
Nee, lijkt teveel of elkaar. Als je Thijs van maakt wordt het al een stuk beter...dat kan wél ook al is het maar een lettertje verschil. Bovendien is Thijs een veel mooiere naam dan Thijn/ Tijn, dat blijft kinderachtig, bleegh! Overigens vind ik Merijn wél leuk voor een jongetje! Ik ken zelf een jochie dat geschreven wordt als Merein, ook erg leuk!