Gewoon uit nieuwsgierigheid: wat vinden jullie van deze naam? Ik droomde dus dat ik een meisje kreeg die zo heette. (Niet zwanger nu, maar willen eventueel een derde em dat houdt me nogal bezig) ik vind 't heel gek, en nu spookt de naam al een tijdje door mijn hoofd. Stel ik word zwanger en het is dan een meisje.....De naam zou niet in me op zijn gekomen als ik er niet over gedroomd had, maar ik vind t wel bijzonder! Nu zit ik dus steeds aan die naam te denken (of een variant er van) Sara - Lara.....
Ik vind m vrij common maar niet lelijk. Moet wel steeds denken aan een vrouw die 50 wordt.. Over dromen over namen: tijdens m'n laatste zwangerschap had ik een andere favo meisjesnaam dan m'n man, tot ik droomde dat ons kindje zei dat ze zo heette zoals de favo meisjesnaam van man. Toen was ik om en nu heet ze zo Nooit geen spijt van gehad!
Ja precies dat dacht ik dus ook. Niet lelijk maar wel vrij common. En dan idd sara - 50 jaar. Daarom dacht ik dan weer aan een naam variant. Uiteindelijk heb jij goed gekozen dus. Vond 't wel bijzonder. Zo gedetailleerd dromen....dus die naam komt op mn lijstje!
Ja gelukkig wel! Het was wel mijn #2 dus dat scheelt wel iets Naamvarianten in de stijl van Sara: Sare Saartje Saar Sarah Mara Yara Jara Tara Lara Cara (zou ik zelf niet doen, is een ziekte) Jana ! Lana (al moet je deze niet omdraaien ) Dana Kaya Maja Maya Fajah Sanna
Leuke reacties. Ik begin de naam steeds leuker te vinden. Toch leuker dan de andere varianten. Of ja Sare vind ik dan wel weer leuk. Of Lara misschien. Al denk ik toch dat Sara het mooist is omdat ik er over droomde.
Mijn dochtertje heet ook Sara alleen dan met een h erachter aan: sarah! Ik vind dat zelf net iets leuker. Sara is echt een naam van vroeger en uit de bijbel.
Ja precies. Dat spreekt mij dan weer niet zo aan eerlijk gezegd. Ik denk sinds het geopperd is ook aan "sara 50 jaar" Ik vind t lastig, gelukkig hoef ik niet nu een keuze te maken, haha. Maar hij blijft wel dwalen...Lara vind ik ook wel wat hebben, al heeft het ook niet de wow factor.
Leuke naam mijn dochter heet zo +h. Ik wou graag een naam die goed uit te spreken is, ook in het buitenland. Super top 3, maar mijn 2e favoriet was Julia
Leuk om te horen! Hij blijft maar dwalen hoor, kan m niey loslaten. En die droom! Vind t wel echt wat hebben! Gek eigenlijk, deze naam zou niet in me opgekomen zijn.. Sarai heet bij ons het turkse restaurant en past niet bij de namen van mn andere kids. Dankje voor het meedenken. !
Leuk zo'n droom! Vind Sara ook een mooie naam. Jaren terug heb ik ook zo'n droom gehad. Ik droomde dat we nog een zoontje hadden gekregen met de naam Mees. Wie weet, ik weet nog niet of er een jongentje of meisje in mn buik zit
Ja dat is toch geweldig zoiets. Ik zou het dan ook niet willen weten! Dat maakt t wel extra spannend (bij de vorige twee wist ik t wel) en Mees vind ik trouwens ook een hele leuke naam!