Misschien dat jullie wat leuke ideeen hebben.. We gaan met mijn schoonouders sinterklaas vieren. We hebben lootjes getrokken en afgesproken buiten de lootjes om ook nog een cadeautje voor Mees te kopen. Het bedrag is 10,- per cadeautje, maar er was ook een mogelijkheid om samen een groter cadeau voor Mees te kopen. In totaal zijn er 5 mensen die iets voor Mees kopen, dus in totaal zou dat neerkomen op 50 euro.. Maar wat is nou leuk om te vragen? Mees is nu 7 weken, en rammelaars, bijtringen en doekjes heeft hij al zoveel gekregen.. Iemand leuke ideeen die ik door kan geven?
Iets vragen voor kinderen vanaf 6 maanden ( stapel ringen et cetera...) Daar heeft hij snel genoeg iets aan.
Moeilijk he! Zal als ik jou was ook iets vragen voor als Mees wat ouder is. Misschien een babygym of activiteitentafel (kan hij eerst onder spelen en daarna ombouwen tot tafel). Loopauto, ect. op ikenik.nl kan je veel ideeen opdoen. Succes!
Sietse vondt de leer puppie erg leuk,die had hij van de Intertoys.. Hij hoefde er maar zacht tegenaan te tikken en er kwam een geluidje uit.
een babywalker. nu nog een beetje te jong maar een super cadeau voor over een tijdje. hier een beste cadeau ooit. nu ze goed loopt zonder wagentje nog een succes door de liedjes e.d. hij is van v tech.
mijn ervaring is dat ik in het eerste jaar veeeeeeel te veel baby speel goed heb gekocht.... iets wat ik nu een beetje jammer vind , want 3 a 4 speeltjes waren vooral met 7 maanden echt wel genoeg. Miss is het leuk om alvast iets voor in de zomer te vragen? waarmee ze buiten kan spelen? een loopauto was hier het beste cadeau voor zn eerste verjaardag. Wordt nu nog intensief mee gereden/gespeeld!
IK zou ook zeggen een babygym.. Dex is nu 8 weken en gaat echt al meer zien en rondkijken.. Wij hebben er een van playground, echt een hele leuke