Hoi Meiden, Ik mag een niew telefoontoestel uitkiezen en nu twijffel ik tussen de Iphone en de Google phone. De Iphone heeft veel voordelen, qua internetverbinding, mail, hyves en nog meer apps. De Google Phone ziet er mooi uit en heeft een toetsenbord. Omdat ik veel in het buitenland ben, is een van deze telefoons ook voor zakelijk gebruik prima en daar gaat het dus ook om. Normaal heb ik altijd zoiets als een telefoon belt vind ik het prima, maar voor nu zoek ik naar een uitgebreider toestel. Heeft iemand van jullie ervaring met deze toestellen? Ik hoor graag de plus en minputen. Groetjes, Elvira
wij hebben de android. Bevalt prima. Ziet er cool uit en is handig in gebruik. Hij komt ook in het grijs uit binnenkort. Wij hebben dan de witte en omdat de toetsen ook wit zijn zie je soms niet goed wat je typt. Dat is een nadeel maar er zijn features omdat uit de zetten. Ook is Android open-source dus kan je op het internet veel handige, leuke en grappige applicaties vinden die gratis zijn.
wij hebben de iphone en is een superding. makkelijk in gebruik en er zijn allemaal applicaties die ervoor zijn gemaakt dus ook mail en agenda en bellen zijn gebruiksvriendelijk. Qua uitelijk vind ik hem ook mooi. Maar goed dat is smaak. Als je ook de ipod kent zo werkt hij natuurlijk ook met muziek en opladen. Apple brengt ook regelmatig weer verbeteringen op de markt, waardoor hij sneller en makkelijker wordt, ik geloof dat je er binnenkort ook mee kan MMS-en. En mailtjes sturen gaat natuurlijk ook heel simpel. Succes met kiezen. Misschien anders online wat reviews lezen van gebruikers?
Ik nijg zelf ook meer naar de Iphone. Zit er ook zo'n stick bij om alles aan te tippen of doe je dat gewoon met je handen? Nog aanraders qua apps?
nee dat moet je met je vingers doen (heb ook een iPhone). Wat ik wel van sommige mensen hoor bij de iPhone (toevallig heeft mijn man er sinds een paar dagen last van dus die gaat even langs de winkel) dat hij de neiging heeft om uit te vallen zomaar af en toe. Maar daar heb ik zelf nooit last van gehad. Ik vind het een ideaal ding.
Ik heb zelf een IPhone en ik hoef voorlopig echt geen andere telefoon meer.. Mijn vriend zou ook eerder voor de IPhone gaan dan voor die google telefoon.
De knoop is doorgehakt en we hebben zonet de Iphone besteld. Binnen 2 weken wordt deze bezorgd. Het is een witte Iphone geworden. Iemand nog tips voor de apps? Ik hoor het heel graag.
mijn vriend heeft de apple i phone lekker makkelijk in de trein of onderweg lekker internetten, is trouwens goed te doen had ik niet verwacht. vind dit ook wel een aanrader hij is alleen zo groot daarom heb ik hem zelf niet genomen
Ik heb ook een iPhone, vind hem helemaal geweldig. Ik gebruik nu ook de agenda die erop zit. Vergeet dat papieren ding nooit meer. Internet en mail werkt prima In de app store kun je leuke apps vinden hoor. Ik heb oa smulweb, hyves, facebook, messenger van yahoo erop staan. Veel plezier met je nieuwe iPhone
Dank jullie wel meiden, ik kan echt niet wachten tot hij er is. Hyves, Facebook en Smulweb heb ik iniedergeval alsvast gedownload vanaf de itune store.