Hallo Allemaal, Ik ben marisa ben 30 jaar en woon in dordrecht. ik lees al 3 jaar mee hahahahah zins mijn eerste zwangerschap maar dacht ga mezelf maar eens aanmelden. Ik ben op dit moment weer 10 wk zwanger van ons tweede wondertje. mijn zoontje werd geboren op 14 sept 2010 en is natuurlijk onze grootste trots maar wij wilde er graag snel een 2de bij maar dit wilde niet zo goed lukken. zwanger worden was niet ons probleem maar elke keer bij 5 wk en 3 dg stopte de vrucht met groeien. na de 3de keer heb ik me hoofd geklaard (zo noemde ik het dan) en ben eerste vrede met mezelf gaan sluiten en op dieet gegaan want was ondertussen aardig wat aan gekomen. van de zwangerschap nog en al dat verdriet weg te eten. nu 21 kg lichter en en 10 wk en 3 dg zwanger en gisteren nog een perfecte echo gehad, ben ik stiekem een van de gelukkigste mensen, al durf ik het nog niet van de dakken te schreeuwen, hier kan ik dat 'stiekem'wel doen . Groetjes, Marisa
Hallo, Ook ik ben nieuw. Heb me tegelijk met jou voorgesteld! Wat knap dat je maar liefst 21 kg bent afgevallen, hoe heb je dat gedaan? Groet en geniet van je zwangerschap.
Hey Suus, leuk dat je er ook ben . afvallen is niet zo moeilijk, als je een doel heb en een doorzetting vermogen van een eigenwijzen ezellin ik eet gezond dus 20+ kaas magere boter en bruin brood. niet te veel melk ( heel veel Kcal), nu weer wel natuurlijk. en avond eten gewoon een prak maar dan met 1 aardappel. groene thee en water of light dranken en zeer belangrijk een ritje of 4 per week naar de sportschool En wat ik iedereen aanraad een dieetiste ik ben er zelf maar 2x geweest maar dan weet je wat voor voeding je moet gebruiken en kom je in een dip even de telefoon en je kan weer. gr marisa
Hey Marisa! ik ben ook net 10 kilo afgevallen (moest eigenlijk nog meer, maar ja toen was ik ineens zwanger). Echt goed dat je zoveel bent afgevallen! ik ken ook een stel wat 3 keer een miskraam had gehad, ik zou er moedeloos van worden. Zij hebben nu een prachtige en gezonde dochter! Geniet maar lekker van deze zwangerschap en blijf lekker goed voor jezelf zorgen liefs, sarah