ik kon hem ook lezen (maar ik heb er wel mijn best voor moeten doen) Niet best! Da's geen sarcasme.. Dat is vreselijk gevoelloos.. @pregnant.. duurde even voor ik het zag. Maar geweldig!
Sommige foto's vind ik wel grappig (en sommige vind ik heel erg niet grappig), maar de meeste vind ik niet echt sarcastisch. Ik vind dit bijvoorbeeld wel sarcasme:
Seriously, das toch niet grappig.. 4chan | Droge Humor Cartoons vol met Sarcasme en Ironie leesbare versie
Mijn tante is begin 50 niks mis mee zie er nog aardig uit,maar ze heeft eergister dr ogen laten laseren(ook prima)maar ze is nogal bang om oud te worden.(ze had op hyves dr leeftijd 10 jr jonger gemaakt,heeft zelf altijd een enorme muil tegen anderen.) Gister schreef ze op FB heerlijk om de computer te zien zonder bril. Mijn reactie:1 nadeel dat je als je s ochtends in de spiegel kijkt ook al je rimpels goed kan zien,ook maar een botoxje. Bericht verwijderd,nou dan pies ik helemaal in mn broek..
nee, het is het niet grappig maar zeker wel sarcastisch, en is het onderschrift bewerkt dus niet echt..
Ik heb ook nog wel een aantal sarcastische moppen maar die ga ik maar niet vertellen als er zo gereageerd wordt
Hij is gewoon heeel erg! ik zei niet dat jij erg was. En tis idd wel erg sarcastisch. (maar niet grappig)