Zo heb ik dus een collega en haar borst is dus ook weggehaald. En 's avonds als de kleine op bed ligt, gooit ze haar prothese naar haar man en zegt "Begin maar vast, ik om zo!"
Is niet sarcastisch bedoeld,maar was gewoon stom. Ongeveer 11jr terug werkte ik in een verpleeghuis,was net de 2e dag ofzo,ik ging een mevr verzorgen die beide benen miste,mevrouw verzorgt,dus heb het heel duidelijk gezien,aangekleed,ik opzoek naar dr schoenen,mevrouw ik kan uw schoenen niet vinden,mevr meissie ik heb geen benen meer dus ook geen schoenen nodig,ze kon er smakelijk om lachen.
Ik vind die van het zusje dat zelfmoord pleegt niet grappig/sarcastisch. Dat is inderdaad gevoelloos. Ik vind deze té leuk (heb em ook als bumpersticker) Bekijk bijlage 203232
Die schrikt zich rot joh, want als hij 12 maanden daar heeft gezeten kan ze nooit zwanger van hem zijn!
Herkenbaar, wij hebben thuis wel staan overgooien met de prothese van mn moeder... En mn zus haalde een nieuwe prothese wel eens op. (anders moest mn moeder 2 keer in korte tijd naar de stad en mn zus ging toch daar naar school) en als haar vriendinnen dan vroegen wat ze ging doen: "Even een borst voor mn moeder halen" hahaha Het is al moeilijk genoeg, beetje luchtigheid is soms erg prettig...
http://www.funnyexamanswers.com/wp-content/uploads/2010/06/whenigrowup.jpg hehehe En zo zijn er nog meer die ik echt TE grappig vind, ik ben de link nu aan het opzoeken!