'vriendschap' opzeggen op facebook

Discussie in 'De lounge' gestart door Theeleutje, 9 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Als je een 'vriendschap' opzegt op facebook, krijgt diegene daar dan een melding van?
    Ik heb iemand op fb die echt zowat iedere 10 min haar status bijwerkt. Met de meest irritante fimlpjes, gore plaatjes of wat dan ook. Dus ik wil haar uit mijn vriendenlijst gooien, maar weet niet of zij daar dan een melding van krijgt?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Geen idee... Maar wat dan nog? Gewoon lekker verwijderen...

3. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Nee krijg je geen melding van, maar ook al zou ze het krijgen dat maakt dan toch niet uit ?

4. fafa

fafa Niet meer actief

je kan ook gewoon berichten blokkeren, zonder dat je de vriendschap hoeft op te zeggen.

als je met je muis naar de rechterbovenhoek van een van haar berichten gaat, verschijnt daar een kruisje: klikken en dan heb je een optie om berichten van die persoon niet meer te tonen.

edit: het is tegenwoordig blijkbaar geen kruisje meer, maar een naar beneden gericht pijltje

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Je kunt die persoon idd blokkeren zodat je geen meldingen meer krijgt wat zij plaatst. Of je kunt haar idd verwijderen wat zij niet te zien krijgt, maar vast op den duur achter zal komen dat je weg bent als ze der vriendlijst bekijkt... Ik heb ook pas iemand verwijderd die alles wat ze ging eten dag en nacht met foto gelijk op der face ging plaatsen, nou irriteerde me er enorm aan en dacht weg ermee nu. Jmmr dan wat ze ervan denken zolang t geen goede vriendschappen zijn.

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ze krijgen geen melding maar ze zullen zien dat ze '1 vriend minder' hebben...
    Ik heb mijn pubernichtje er ook afgehaald nadat ze om de minuut in een andere verliefde 'pose' stond met haar vriendje, waarbij ze een 'modellengezicht' trok.... pffff, ik ergerde me kapot, dus hop hop, weg ermee. Ik had bedacht dat als ze er ooit naar zou vragen, ik eerlijk zou zeggen dat ik me vreselijk stoorde aan dat nymfomane gedrag....

7. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ohja, elk olijfje moet op de foto, ook zo ergerlijk!!!!!:D

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Haha oke, dus ik ben niet de enige die irritante mensen in de vriendenlijst heeft staan.
    Ik ga haar gewoon maar verwijderen. Haar wel in mijn vriendenlijst hebben staan, maar er geen berichten meer van willen lezen vind ik dan ook weer niet kunnen.

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier dezelfde ergenis, heb van de week maar een schoonmaak gehouden. Volgens mij krijgen ze hier geen bericht van.

10. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Even een vraagje, stel ze komen er wel achter ? Wat dan ? Ga je daar dan wakker van liggen ?

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Nee dat niet, maar ik gok dat er een enorme rel gaat ontstaan. Zo heeft ze een paar dagen geleden zelf in haar status gezegd: sorry mensen dat ik jullie fb bevuil, als je het niets vind, zeg je de vriendschap maar op.
    Kennelijk hebben meerdere mensen dat gedaan want er kwam een stortvloed aan statussen van haar waarin ze iedereen vervloekte en haatte en nog veel erger. Want het is verschikkelijk not done een autist uit je lijst te gooien, want ze is verschikkelijk zielig enz....En mede daardoor ben er ik juist over na ga denken om haar uit mijn lijst te zetten. Gok alleen dat haar andere 'vrienden' daar niet zo blij mee zullen zijn ;) er al wel weer een stortvloed komen :)
    Maar goed, als ze niet direct een bericht krijgt, komt ze er uiteindeijk toch wel achter. Dat blijkt wel door een paar dagen geleden.
    Maar juist doordat zij zo snel inspeelde in die opgezegde vriendschappen dacht ik dat ze daar een melding van heeft gekregen...

12. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.569
    113
    nou zou iemand zou ik echt per direct uit mijn vriendenlijst gooien.
    Niet het het voorbeeld van wat een vriend zou moeten zijn

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ze is er inmiddels al uit.

Deel Deze Pagina