Proberen uit te leggen wat ik bedoel Vroeger spaarde ik beeldjes ( huisjes, deze kon je dan open doen, en dan zat er binnenin bijvoorbeeld een beertje of muisje aan een keukentje ) waren kleine beeldjes ( 5 tot 10 cm ) en ik had ze in tig verschillende heb toch geen idee hoe je die dingen noemt! en nu lijkt het me dus weer zo leuk om eens te kijken of het nog bestaat kan iemand wat met mijn vage uitleg
Jaaa Jel! die dus! nu nog ff uitvinden hoe ze die dingen noemen of waar ze van zijn! dankje Marnat, ja had ik dus gedaan bij google onder ' beeldjes die open kunnen ' toen vond ik niks haha
Oh dat is snel dan.... was nog verder aan het zoeken en vond ook nog Dufties, maar dat is dan zeker niet wat je bedoeld: https://www.google.nl/search?client=ubuntu&channel=cs&q=dufties&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=qm_nT9HJG6LK0QWw0LiKCQ&biw=930&bih=596&sei=r2_nT_W1FqbG0QXflPX_DQ
nee die zijn het niet. Die van de 1e link wel ga gewoon heel brutaal de verkoper even mailen of hij/zij weet hoe ze die dingen noemen of me ff een merk wil doorgeven ben zo benieuwd of ze nog verkocht worden in winkels of welke collecties er nu zijn leuk zo dingen van ''vroeger'' is toch zeker 15 jaar geleden dat ik ze had
Volgens mij stonden rechtsonderaan de site ook nog gerelateerde advertenties, maar zou ook best van dezelfde adverteerder kunnen zijn hoor... Ik herken het zelf trouwens niet van vroeger of zo.