Ik denk dat de kans niet zo heel groot is, maar ik probeer het toch. Zijn er hier (toekomstige) mama's die ervaring hebben met een stoma en zwangerschap en enkele vragen voor me zouden willen beantwoorden? Ik heb een stoma sinds 10 maanden en zou hopelijk binnenkort mogen proberen zwanger te worden, maar vind het best nogal spannend allemaal of alles wel goed gaat gaan met een dikker wordende buik vb. Ik weet dat het in principe allemaal kan en mag maar ervaringsverhalen vind ik niet zo veel.
Ik heb een continent stoma, dus misschien niet helemaal wat je zoekt... Ben je bekend met stichting stomaatje? Daar heb je best kans om meer vrouwen te vinden... of StomaJong
Wat Indiana zegt inderdaad, stomaatje is misschien een goede. Heb je een stoma verpleegkundige? Misschien dat je die nog even kan bellen, net als een verloskundige in je omgeving. Die hebben het vast vaker gezien en kunnen je misschien ook helpen!
Had helemaal gemist dat er reacties waren dus sorry voor mijn nogal late reactie! In iedergeval bedankt voor jullie reactie Stoma vpk heb ik pas nog gezien en die heeft me een naam gegeven van iemand met ervaring, dus daar kan ik altijd wel eens contact mee opnemen als het zover is dat we er voor mogen gaan. Ik was lid op Facebook van de stomaatje pagina maar kreeg daar een tijdje terug nogal een vervelende reactie en ben nu geen lid meer, ik trok me dat veel te hard aan allemaal. Op hun site staan ook wel wat ervaringsverhalen zag ik