Is het voor deze ronde voorbij?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daphne, 7 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    3 januari had ik mijn eisprong. Ik heb het duidelijk gevoeld. Heel 2 januari had ik al buikpijn en was mijn buik opgezet en 3 januari werd het nog erger, tot ik om 13.00 uur mijn eisprong had. Daarna werd de buikpijn ook meteen een stuk minder.

    4 februari in de middag kreeg ik weer buikpijn en mijn buik was nog steeds opgezet. Ik kreeg nu ook zere borsten. Gisteren (6 januari) was mijn buik zo dik, dat ik nog net in mijn broek maat 38 paste (ik heb normaal 36 aan).

    Vanochtend was mijn buik weer normaal en mijn borsten doen een stuk minder zeer. Wie heeft dit ook meegemaakt en was je uiteindelijk toch zwanger, of is de :evil: gekomen??
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Als je op 3 januari je eitje had, is het nog niet eens ingenesteld. Dus ik denk dat je helemaal niks kan zeggen over wel of niet gelukt. Die buikpijn en dikke buik en borsten horen nu eenmaal bij de eisprong... ik heb daar ook last van. De rest van de kwaaltjes komen echt pas als je bijna ongesteld moet worden.

    Succes met wachten
     
  3. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Dank je wel, dan heb ik nog hoop )

    Overigens is vanavond mijn buik wel weer ineens opgezet. Mijn lichaam speelt echt spelletjes met me.
     
  4. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi,
    Het is indd nog vroeg om iets te weten! Denk erom dat je lichaam veel met je kan uithalen vooral met symptonen!Zelf ben ik 6 maanden gestopt met de pil en heb er soms nog steeds last van!!
    Toch veel succes!
    Heidi
     

Deel Deze Pagina