Hallo, Over enkele weekjes hoop ik te bevallen van een prachtig kindje maar nu zit ik even met het volgende. Ik wil heel graag borstvoeding gaan geven. Momenteel heb ik van bh maat 80c. Ik heb hier twee voedingsbeha's liggen maar dat is 85D. Zal dat gaan passen na de bevalling?
dat durf ik niet te zeggen ik geef al bijna 3 jaar borstvoeding en heb altijd dezelfde bh maat gehouden als in mijn zwangerschap en ook nooit echt last van stuwing gehad
Ik zou ze maar klaarleggen. In mijn kraamweek ging ik naar 80F (Zwangerschap 80D soms E) In de maanden daarna nam de grootte gelukkig wat af. Het enige probleem dat je zou kunnen hebben is dat de omvang te groot is. Maar dat verschilt per bh.
het verschilt heel erg van persoon tot persoon. ik had tijdens m'n zwangerschap ook een paar voedingsbh's gekocht die 1 maat en 1 cupmaat groter waren en die passen prima. Ik zou ze gewoon klaarleggen. Grote kans dat ze passen en mochten ze niet passen dan kan je altijd tegen die tijd nog andere bh's halen (of beter nog: laten halen!).