Dank je wel miss40. Wij hebben het meegemaakt toen onze kleine meid anderhalf jaar oud was. Toen werd ze opgenomen met 89%, een dubbele longontsteking en het rs-virus. Precies tussen kerst en oud en nieuw, dat vergeet je nooit weer. Ze is toen in totaal vier keer opgenomen geweest in anderhalve maand tijd. Dat wil ik nooit meer meemaken. En daarom is het goed om te laten weten dat het inmiddels beter gaat. Geen koorts meer, goed in orde, eetlust. Nog wel hoesten, maar ook dat neemt af en het fijne is; de nachten zijn rustig. Ze ademt weer vrij goed. Ze ligt trouwens de hele week al naast mij in bed, gewoon omdat ik het in de gaten wilde houden. Nu ze een stuk is opgeknapt, is het wel heel gezellig Maar goed, we hebben afgesproken dat ze vanavond weer in haar eigen bed mag slapen, papa wil ook weer in zijn bed.
Fijn dat het weer beter gaat, jeetje, 4 keer een opname was wel heel erg veel en ingrijpend. Hopelijk krijgt ze deze klachten niet meer terug, daar blijf ik toch ook altijd een beetje bang voor hoor, hopelijk wordt dit voor jullie en ons ook een fijne feestmaand!