Vrouw bevalt voor de kinderboerderij

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door chantal1984, 25 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Toen Damien nog niet was ingedaald was ik altijd zo bang dat m'n vliezen zouden breken als ik niet thuis was, dat ik dan in de supermarkt op de grond moest gaan liggen :)

Dit lijkt me helemaal verschrikkelijk :)

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

daar was ik ook zo bang voor, en als ik achteraf terug denk had het bij mij kunnen gebeuren .. Ik ben namelijk 3 weken te vroeg bevallen

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik vind het eigenlijk wel een mooi en bijzonder verhaal!
    Zo zie je maar dat je baby komt wanneer het eraan toe is en als je de natuur zijn gang laat gaan het best goed kan komen zonder een ziekenhuis oid in de buurt.

Hoorde overigens net op tv dat de kans zeer klein is dat het bij een eerste gebeurd.

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Wauw, wel heel bijzonder hoor!!

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Maar ik neem toch aan dat ze bij zo'n bevalling bij de auto toch wel even iets eromheen zetten zodat niet iedereen mee kan 'genieten'? Ik zie het al voor me: mensen die kijken en hun camera's uit de tas halen. Haha...

Lijkt me ook vreselijk als je bevalling ergens anders begint als thuis. Ik zou denk ik ook niet meer zo goed weg durven.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

Ik ben vanaf 37 weken ook nog maar weinig weg geweest hoor ;) . Nu is het natuurlijk heel anders als je nog een kleintje hebt. En sommigen vinden het prima en die gaan tot 42 weken weg. Maar ik had het wel gehad en vond m'n huisje groot genoeg :)

Bijzonder in verhaal in elk geval :)

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

o, ik hoor juist bij veel dat het juist bij de eerste gebeurd.
    ik vind je zin wel vreemd over Je baby komt als hij eraan toe is.
    In de laatste fase geeft de baby aan wanneer hij `af`is, en voor 37 weken is het een verkeerd signaal van je eigen lichaam.
    heb ik me laten vertellen door de verpleegkundige.
    Ik ben zelf bij mijn eerste 11 weken te vroeg bevallen.
    voordat ik ontsluiting kreeg had ik harde buiken en liep op spikeschoenen op het ijs.. maar goed als ik dan bevallen was dan was er weinig kans van slagen geweest. Het lijkt me ontzettend spannend (eng) wat die vrouw heeft meegemaakt, je weet toch niet wat je overkomt als je zomaar op straat bevalt.
    Maar ik ben wel benieuwd hoeveel te vroeg die vrouw is bevallen.

8. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Goh dat is ook vlug op de baby's eerste dag al een uitstapje naar de kinderboerderij maken. ;)

Ik ben blij dat alles voor zover nu bekend goed af is gelopen, al had deze mama haar bevalling vast wel anders voorgesteld.

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @ons kleintje: er staat dat het kindje "iets te vroeg" geboren is, dus denk dat ze wel al 37 weken of langer zwanger was... zoals ik het lees iig.

Wel zeer bijzonder al zou ik achteraf toch een beetje kriebels hebben over het feit dta het kindje onde luid applaus ter wereld kwam.... Moet er niet aan denken dat er allemaal mensen omheen staan (muv degene die erbij móeten zijn dan uiteraard).
    Op het moment van bevallen is het natuurlijk niet iets waar je over nadenkt, tenminste bij mij had de hele buurt eromheen kunnen staan dan had ik het niet nog erg gevonden, het kindje moest er gewoon uit hoe dan ook, maar achteraf lijkt het me toch een vreemd gevoel denk ik....

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hihihihihi :D

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja, ik bedoel natuurlijk niet bij een week of 30. Dan is je kindje er ook niet aan toe en is er iets mis. Ik bedoelde na de 37 weken komt je baby wanneer het eraan toe is, ongeacht waar jij als mama bent.
    En volgens mij is deze moeder niet gevaarlijk vroeg bevallen hoor, zo komt het niet op mij over in dit bericht.

12. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Is hier vlak bij mij gebeurd!!!

Deel Deze Pagina