Ik bied mijn Babycook, kleur caramel, aan. Mijn zoontje eet nu met de pot mee. Hij is een half jaar gebruikt en na ieder gebruik afgewassen. Alleen het mandje is een beetje verkleurd door de worteltjes. Incl. alle toebehoren, compleet en zonder gebreken. Wie biedt? afhalen in Haarlemmermeer of opsturen voor 6,75.
De babycook is een apparaat om babyvoeding mee te maken. Je stoomt het er in en daarna kun je het pureren. Je kunt er ook in ontdooien en opwarmen, maar dat heb ik nooit gedaan. Reuze handig! Ik heb hem op marktplaats staan en heb al een bod van 55 euro. Advertenties van Tassie uit Hoofddorp , Noord-Holland - Marktplaats.nl
wat wil jij er voor hebben dat is de vraag??? haha kan wel bieden maar dan ga ik naar marktplaats hi hi ik hoor het graag
Ik wil er 60 euro voor hebben (helft van de nieuwprijs). Maar hé, als jullie over elkaar heen rollen omdat je hem zooo graag wil hebben, dan mogen jullie van mij tegen elkaar opbieden tot 120 euro hoor .
whaha dan kan ik hem net zo goed nieuw kopen whaha als we toch op elkaar inbieden haha waar kwam je vandaan???