Hallo, Ik zou zo graag eens uit NL'se mond horen wat het nut en de ervaringen zijn met Utrogestan en progestron tijdens de zwangerschap? Ik heb zelf een miskraam, gezonde dochter (2007) en weer een miskraam gehad... ben nu in blijde verwachting 5wk en 2 dagen en nu heeft mijn gyno mij deze medicijnen voorgeschreven (wij wonen in Egypte) Ook heb ik last van menstruatieachtigkrampen/trekken onder in mijn buik/lies en last onder in mijn rug... daar maak ik me toch wel een beetje zorgen over! alvast bedankt,groetjes Aicha
Hoihoi, Ik zou je heel graag willen helpen maar wij als verloskundige hebben weinig tot nauwelijks te maken met zwangere die deze middelen gebruiken omdat zij in het ziekenhuis onder controle zijn. Ik heb geen ervaring met deze medicijnen weet alleen dat het gebruikt word om te probern het lichaam te helpen om de zwangerschap in stand te houden. Sorry!! Imke
Hoi Imke, bedankt voor je antwoord.. Daar had ik niet eens aangedacht! Hier in Egy... gaan we gewoon allemaal naar de gyno en kennen ze geen verloskundigen! Bedankt Groetjes Aicha