Sauna bezoek in je eentje?

Discussie in 'De lounge' gestart door Doula, 5 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zit met een 'dilemma'

Ik heb zwaaaar de behoefte om lekker naar de sauna te gaan.
    Maar.... iedereen die met me mee kan gaan. Kan niet.. En ik wil gewoon heel graag binnen nu en een week. Mijn vriend houd er absoluut niet van, dus dat is geen optie.

Dus ik zei: Ik ga wel lekker alleen.. HEERLIJK. Niemand die tegen je praat.. Gewoon even een dagje NIKS. Ik kan daar echt van genieten, vooral in zo'n welness centre.. Mijn vriend zei: oh.. maar heb liever dat je met iemand gaat.. Want zo alleen.. ja weet niet...
    Maar er KAN dus niemand mee.. dus dan ga ik wel alleen.. Nou als het echt niet anders kon was het wel goed.

ALS je van de sauna houdt.. zou jij in zo'n situatie alleen gaan? Of is dat nou zo raar dat ik denk: Ik ga wel alleen... Maar verlang er gewoon echt naar!!

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik zou denk ik ook wel alleen gaan. Hooguit wat ongezellig als je even wat gaat drinken of eten, maar in de sauna etc zelf zit je meestal toch voor de rust en niet om te kletsen. Dus gewoon doen zou ik zeggen.

Heerlijk, ik ga komend weekend met een vriendin naar Sanadome, heb er zo'n zin in!

3. meedje

meedje Niet meer actief

Geen probleem, vind het heerlijk om alleen te gaan, boek mee af en toe wat drinken en heerlijk relaxen;) Ik zou zeggen gewoon doen!!

4. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Heb het ook wel gedaan hoor! Nu ook wel zin in trouwens....
    Niet hoeven praten, gewoon niks. Heerlijk!!! Gewoon doen!

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben wel eens alleen naar de sauna gegaan, maar dat was wel een vrouwendag. Het was even vreemd (het was sowieso mijn eerste keer bloot in de sauna, en dat dan ook nog in mijn uppie!), maar na een tijdje had ik er geen problemen meer mee.
    Ik ben ook in de veluwse bron geweest (badkledingdag), en dat is een sauna waar ik denk ik wel alleen naartoe zou kunnen gaan op gemengde dagen. De buitensauna's hebben bijna allemaal een soort halletje waar je je badjas op kan hangen, en dan pas stap je het saunahokje in. Maar ik zou ook een drempel over moeten om in mijn eentje naar een gemengde sauna te gaan hoor... en ik heb hetzelfde probleem als jij: mijn vriend is met geen 100 paarden bloot een sauna in te krijgen.

Anders misschien eerst eens een vrouwendag proberen?

6. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou... Ik heb geboekt hoor!! Het bloot gaan heb ik geen probleem mee... Maar het was meer van: Hmm.. Alleen... Haha

Maar aankomende vrijdag zit ik de HELE dag in de sauna met daar tussen in een meditatie.. HEERLIJK:D:D:D

7. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Tuurlijk is het niet raar om alleen te gaan.... juist kun je je dan optimaal ontspannen.
    Ik alleen zou het niet doen, maar dat komt omdat ik altijd met één bepaalde vriendin ga en dat wordt echt bijkletsen zeg maar. (alhoewel we elkaar vaak genoeg spreken) ;)
    Dus alleen gaan vind ik persoonlijk minder gezellig, ook als je bijv een hapje en een drankje wil doen.
    a.s zondag ga ik toevallig ook met een vriendin naar de sauna... heerlijk, verheug me er enorm op.
    Maar het is absoluut niet gek om alleen te gaan. :)

8. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Heerlijk dagje sauna!
    Ga donderdag met een vriendin, sauna zit ook in hetzelfde dorp dus gaan nu eind naar van de middag tot 's avonds.
    Zij gaat wel regelmatig alleen ook, zelf heb ik het nog nooit gedaan, ben niet zo'n held maar het lijkt me ook wel erg lekker, lekker je eigen gang gaan en je hoeft niet heel de dag te praten ;)
    Geniet ervan meid!

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Heerlijk!! Zou er ook geen problemen mee hebben. Geniet ervan vrijdag!

10. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    lekker hoor,geniet ervan..
    misschien is het even wennen maar lijkt me heerlijk..
    lekker rustig en doen wat je zelf wilt..

Veel plezier...

11. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik zie vaker mensen alleen. Ik zou het er zeker niet om laten. Lekkker ontspannen, doen en laten wat jíj wilt...

Veel plezier vrijdag!

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ga juist het liefst alleen. gemengd of ongemengd maakt me niet uit. badkleding vind ik irritant.

boek mee, zalig! ultieme ontspanning!

13. Female

Female Niet meer actief

ik ben ook een aantal keren alleen geweest, maar vond het dan eerlijk gezegd al snel saai worden.
    Zou gewoon gaan, als je het zat wordt kun je altijd nog weer weg gaan ;)

14. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Lekker gaan, ik heb het ook een keer gedaan. Het is wel een beetje wennen, maar ik vond het heerlijk! Ik was 2 maand bevallen van mijn dochtertje en mijn vriend bleef met haar thuis. Vriendinnen van mij wilden op zich wel mee, maar ik heb hun nog nooit naakt gezien en zij mij niet. Kortom, ik ging lekker anoniem heerlijk in mijn eentje ;)

Aanrader!

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hmmmmmmmmm ik zou ook wel weer eens naar de sauna willen.
    Maar inderdaad alleen.................. ik weet niet of ik dat prettig vind.
    Bij de buurtsauna heb ik daar geen probleem mee maar zo'n fijn saunacentrum met meerdere sauna's en ruimten zou ik niet zo snel doen. Je gaat daar toch ook vaker heen voor een dag en dan zou ik het alleen toch wel saai vinden.
    Ik zit vrijdagavond dus waaarschijnlijk in de buurtsauna:)

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Veel plezier!
    Eigenlijk zouden meer mensen alleen moeten gaan. Kan het soms zo irri vinden als mensen samen hele gesprekken voeren in een sauna. Kom er namelijk voor m'n rust ;)

17. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Jaa... dat is vervelend ja..... Gatsie... Whahahaha.:D

Deel Deze Pagina