Gynaecoloog

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ukke, Nov 22, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ukke

Ukke Bekend lid

Dec 27, 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan zit je ineens in de MMM!
    Een bezoekje aan de HA toen ik 4 weken overtijd was, uiteindelijk toch ongi geworden, maar na een jaar te hebben geprobeerd toch een verwijzing naar de Gyn gekregen. Moest van de HA een BTC bijhouden (temperaturen) dus maar snel mee beginnen, want anders zou deze me weer naar huis sturen en moest ik eerst maar gaan BTC'en.....
    Nou 17 dagen getemperatuurd en wordt ik al opgeroepen om te komen! Dat is snel! Net terug van een bezoek.....
    Kort gesprekje, mijn cyclusdagen laten bekijken en hij zag het gelijk al.. niet altijd een eisprong en die BTC dat hoefde van hem helemaal niet...
    gelijk een inwendige echo gehad, gelijk bloed moeten laten afnemen, gelijk potje voor manlief (maar die mag hij vrijdag ook inleveren) en 6 januari is de volgende afspraak en waarschijnlijk medicatie voor eisprong....
    De gyn heeft de diagnose PCOS gesteld, niet ernstige mate, maar zeker wel aanwezig..........
    pffffff................ jeetje
    en die inwendige echo... dat vond ik maar niks, maar goed gewoon ondergaan en schaamte overwonnen... toch vind ik het een gek idee een man die gyn is... (obsessie/passie?)
    Maar goed... we zijn nu weer een stap verder...

Share This Page