Wachtbank

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Maris22, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hoi meiden,ik kan mijn topic van een maand geleden niet meer terug vinden vanwege het onderhoud van de site,maar wie zit er nog meer op de wachtbank deze maand?
    Lijkt me gezellig om erover te kletsen totdat we allemaal de NOD dag hebben en wat er dan uitkomt bij iedereen... Mijn NOD is 26 Oktober...
    Groetjes Mariska

2. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hoi lijkt mij ook heel gezellig! Mijn Nod is ook 26 Oktober:)
    Ik heb deze maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt en mijn temp bij gehouden dus we hebben echt op het juiste moment geklust!
    Ik vind het enorm spannend!
    Ik heb deze week alleen wat steekjes gevoelt en pijnlijke tepels..
    Super spannend!

3. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook wel graag meekletsen, ik loop in het ziekenhuis, en ze hebben afgelopen maand cyclusmonitoring gedaan, en op advies van de Gyn, hebben we op bepaalde dagen moeten klussen.

Mijn NOD is 19 oktober, voorlopig heb ik heel erg last van mijn borsten, zitten er witte puntjes op mijn tepel, ben wat misselijk en heb hoofdpijn, vooral 's ochtends ben ik niet fit.

Alleen weet ik hoe je lijf je in de maling kan nemen, maar ik zou toch zo graag willen dat het raak is dit keer!

4. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maris22 NOD 26 okt.
    Sproettie NOD 26 okt.
    Beebiej NOD 19 okt.

Laten we vooral veel roze zien deze maand!

5. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi dames,

Mijn NOD is ook 26 okt. We lopen nu sinds een paar maand in het ziekenhuis.. En al een paar onderzoeken gehad.. Dus ik ben benieuwd! Iedereen succes met wachten!!

6. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beginneling ook in het ziekenhuis!
    Welke onderzoeken heb je al gehad?

7. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    bloedonderzoek, zaadonderzoek.. Nu zijn ze m'n cyclus aan het doormeten.. kijken hoe snel het eitje groeit, samenlevingstest gehad.. Het lijkt allemaal goed, maar het wil maar niet lukken! Nu wachten of ik ongi wordt, anders krijg ik nog een foto van de eierstokken en baarmoeder. Als dat allemaal oke is, moeten we het zelf nog ff proberen!!

Jullie ook in het ziekenhuis, hoe ver zijn jullie al?
    (zit niet zo vaak op deze site, dus kan wezen dat het wat langer duurt voordat ik reageer)

Groeten!!

8. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zitten in het zelfde schuitje!

Mijn cyclus hebben ze al doorgemeten! Ik wil niet ongie worden maar als ik het wel word, moet ik gelijk bellen voor de HSG!

9. chanta

chanta Lid

13 okt 2010
    58
    0
    0
    hallo, allemaal! ik heb mijn nod 29 oktober.. we zitten nu in ronde 1. ik ben half augustus met de pil gestopt. we hebben al een zoontje van 3 en hopen op een brusje. spannend allemaal! gelukkig kunnen we samen wachten!

10. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Hey Ladies,

Ik wil ook graag mee doen.

23 Oktober is mijn NOD (tenminste hier wordt toch de dag mee bedoeld, dat je ongesteld moet worden, maar niet dat wilt :D)

Ik weet het niet, ik had een verlaat ei, dus misschien klopt mijn NOD dan ook niet? Ook wij hebben Ovulatie testen gebruikt deze maand en hebben daardoor zeker op het juiste moment geklust. Nu maar hopen, dat het raak is.

Ook ik heb last van pijnlijke borsten, maar dat had ik vorige maand ook. Ik verwacht dat het de dagen na je ei zijn en meer met de eisprong te maken hebben dan met zwanger zijn. Ik hoop niet dat dat betekend dat je juist niet zwanger bent, maar dat antwoord krijgen we pas als we deze pijn niet gehad hebben en zwanger blijken. Mischien is dit eigenlijk wel een goede vraag voor de reeds zwangere dames op dit Forum? En is dit voor een van hen herkenbaar?

Ik zal hem er even op zetten! :D:D:D

11. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Spannend allemaal zeg!
    Laten we hopen dat het gelukt is!
    @beebiej Hopelijk is het gelukt dan! We duimen mee voor je!

12. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat lief Maris *kus*!
    Laten we het hopen!!!!!

13. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @beebiej
    Graag gedaan meid,ik wens vrouwen (stellen) die niet 'normaal' zwanger raken altijd het beste toe,het lijkt mij erg frusterend als je ziekenhuis in ziekenhuis uit loopt om zwanger te raken.
    Wij mogen niet klagen voor Gwenn* was ik binnen 2 maanden zwanger en voor Julian de 1e keer gelijk... Nu is het de 1e ronde,dus we gaan kijken of het gelukt is,we hebben geen haast,ik het niet gelukt dan gaan we volgende maand met volle moed er weer tegenaan!
    Ik duim voor je! ;)

14. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil testen hahahhaa, maar 5 dagen voor NOD is
    wel te zot! Eigenlijk test ik nooit voor mijn NOD, maar heb
    nu zo sterk het gevoel dat het raak is dat ik het wil weten, maar probeer mezelf voor teleurstelling te beschermen....

Had niet verwacht dat ik het 'maken' van een baby op den duur zo stom zou vinden, en dan mag ik nog niet klagen want er zijn mensen die doen er jaren over, maar soms heb ik even een dipje ..... *bloos*

15. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ beebje; Wanneer zijn jullie gestopt met de pil.. Wij in april 2009.. Sinds sept in het ziekenhuis. Zaadonderzoek en ander bloedonderzoek hebben we via de huisarts gedaan..!! We zaten net voor de zomerstop, dus duurde het wat langer! Maar dat vonden we niet erg, even aan wat anders denken en zijn lekker op vakantie geweest!!
    De samenlevingstest vond ik helemaal niet erg om te doen. Ik mocht ook onder de microscoop kijken, dus dat was erg leuk om te zien.. Moet as dinsdag nog bloed prikken en dan zullen we wel zien!! We hopen natuurlijk van niet.. Maar ja!! de tijd zal het leren!!

Iedereen heel veel succes met wachten!! Hopen op veel roze deze maand!!

16. anne85

anne85 Niet meer actief

mijn nod dag is 25 okt (dat denk ik tenminste, weet namelijk niet hoelang mijn cyclus is..) ben 10 jr aan de pil geweest, dit is ronde 1 27 sept voor het laatst ongi van de pil dus.. heel spannend,

Iedereen heel veel succes gewenst en hopelijk is het snel raak!!:)

17. chanta

chanta Lid

13 okt 2010
    58
    0
    0
    dat van die steekjes heb ik ook, en ik moet steeds plassen (kleine beetjes) maar dat kan toch haast niet? bij mijn eerste merkte ik pas iets toen ik een week over tijd was (toen was ik er niet echt zo mee bezig) misschien hou ik mezelf wel voor de gek omdat ik het graag wil..
    wachten duurt zo lang!

18. Mieps

Mieps Actief lid

12 okt 2010
    235
    0
    0
    Brabant
    Hoi dames, mag ik ook meedoen??
    Mijn NOD is dinsdag 19 oktober en ik zou al zo graag willen testen, maar ja... nog een paar dagen wachten en dan weten we het. Wij zijn bezig vanaf september 2009 en hebben vorige week de eerste stappen gezet om alles eens te laten onderzoeken.

Zijn jullie ook zo onzeker elke maand?? Het lijkt wel of het erger word naarmate de maanden voorbij gaan...;)

19. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Ja ik heb nou nog meer steekjes gevoeld en plopjes in mijn buik ook zijn mijn borsten en tepels nog steeds erg gevoelig. Ik las ook dat je die dingen kunt krijgen doordat je een eisprong hebt gehad..
    Ik moet nog iets meer als een weekje wachten tot testen! Maar zo spannend allemaal..

20. ZoGraag

ZoGraag Bekend lid

8 okt 2010
    886
    0
    16
    Commercieel-administratief medewerkster
    de mooiste stad (vind ik dan)
    Hoi Allemaal,

@Maris22, ik weet dat jij eigenlijk dit forum gestart bent en ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik het overzicht even aangevuld heb :).

@Allemaal,

Er vanuit gaande dat ik niemand vergeten ben, ziet de wachtbank er nu als volgt uit:

Maris22 NOD 26 okt.
    Sproettie NOD 26 okt.
    Beebiej NOD 19 okt.
    Beginneling24 NOD 26 okt.
    Chanta NOD 29 okt.
    ZoGraag NOD 23 okt.
    Anne85 NOD 25 okt.
    Mieps NOD 19 okt.

Op volgorde van verwachte datum:

Beebiej NOD 19 okt.
    Mieps NOD 19 okt.
    ZoGraag NOD 23 okt.