voel ik de billetjes? :D

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by springxsummer, Oct 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hallo,

Voel al weken lang dat ons kindje in stuit ligt de verloskundige had even voor mij gevoeld maar die dacht dat het hoofdje netjes na beneden lag maar zeker was ze er niet van, dit is 2 a 3 weken geleden.
    Toch bleef ik volhouden dat ze in stuit ligt voel haar billen namelijk rechts en afentoe een lekkere trap daar beneden:) en veel plassen.. nu ben ik laatst by de gynaecoloog geweest voor zwangerschapssuiker en heeft ze een echo gemaakt en jahoor in stuit.. meer dwars zegmaar, mijn gevoel zat goed "trots"
    Nu weet ik dat ze nog lekker kan draaien maar heb toch het gevoel dat dit haar voorkeur is aangezien ik dit al weken voel en ze met de 20weken ook al zo lag.
    Me placenta ligt voor maar wel hoog heb gelezen dat dat ook een reden kan zijn. Bij mijn oudste dochter lag de placenta ook voor zij lag bij 20 weken in stuit en was al best snel met t hoofdje na beneden gaan liggen na mij idee nog ff snel gedraaid niet in stuit maar ze was een sterrenkijker vandaar.
    Nu voel ik steeds of me linker of rechterkant van me buik omhoog gedrukt worden ( naast mijn navel ) voel duidelijk billetjes gewoon omdat het herkenbaar is..bij mn dochter voelde ik de billen altijd boven.
    Mijn vraag is zouden t haar billen kunnen wezen? Lijkt me toch niet dat dat t koppie is? :$
    En of babytjes die al lang in stuit liggen gewoon nog draaien zoals bij een kindje die niet steeds in stuit gelegen heeft?
    Misschien beetje verwarrend, sorry. Ben gewoon beetje bang dat ze in stuit blijft liggen.
    Na mij idee kan ze nog zat bewegen omdatk steeds of de billen links van me navel of rechts van me navel voel.
    Lijkt wel of ze van haar linkerzij op haar rechterzij gaat liggen haha vaak heb ik het niet eens door merk t pas als er hard gedrukt word.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi

Een baby die al weken in stuit ligt kan nog steeds draaien en demeesten doen dat ook zelf ergens tussen 30 en 36 weken.
    Ik kan niet zeggen wat je precies voelt.

Mirjam

Share This Page